خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
بلیط شیراز تهران
Barabas Ropa de hombre
فایلهای علمی
تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده

فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده

دانلود فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده

فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده
مبانی نظری پژوهش
پیشینه پژوهش
فصل دوم پایان نامه
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل doc
حجم فایل 55 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده

در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

 

چارچوب نظری پایان نامه روانشناسی با موضوع الگوهای ارتباطی خانواده

 

 

الگوهای ارتباطی خانواده

در این بخش از فصل دوم به بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین می پردازیم.

2-3-1             مفهوم خانواده

خانواده چیزی بیش از مجموعه افرادی است که در یک فضای مادی و روانی خاص به سر می برند. خانواده یک نظام اجتماعی و طبیعی است که ویژگی های خاص خود را دارد. این نظام اجتماعی مجموعه ای از قواعد و اصول را ابداع و برای اعضای خود نقش های متنوعی تعیین می کند. علاوه بر این، خانواده از یک ساختار نظامدار قدرت برخوردار است، صورت های پیچیده ای از پیام رسانی های آشکار و نهان را بوجود می آورد، و روش های مذاکره و مسئله گشایی مفصلی را در اختیار دارد که به آن اجازه می دهد تا تکالیف مختلفی را با موفقیت به انجام برساند. رابطه اعضای این خرده فرهنگ رابطه ای عمیق و چند لایه ای است که عمدتا براساس تاریخچه مشترک، ادراکها و فرض های مشترک و درونی شده راجع به جهان، و اهداف مشترک بنا شده است. در نین نظامی، افراد به وسیله علایق و دلبستگی های عاطفی نیرومند، دیرپا، و متقابل به یکدیگر متصل شده اند. ممکن است از شدت و حدت این علایق و دلبستگی ها در طی زمان کاسته شود، لیکن باز هم علایق مزبور در سراسر زندگی خانوادگی به بقای خود ادامه خواهند داد (گلدن برگ و گلدن برگ، 1934؛ ترجمه حسین شاهی برواتی و نقشبندی، 1392).

بر هیچ کس پوشیده نیست که خانواده مامن آرامش و جایگاه به شکوفا رساندن استعدادهاست. افراد در درون خانواده از هم تاثیر می پذیرند و بر هم تاثیر می گذارند. مسلما شکوفایی افراد خانواده، متاثر از عملکرد درونی خانواده است (جهانگیر، 1391). عملکرد خانواده در اصل اشاره به ویژگی های سیستمی خانواده دارد. به بیان دیگر عملکرد خانواده یعنی توانایی خانواده در هماهنگی یا انطباق با تغییرت ایجاد شده در طول حیات، حل کردن تعارض ها، همبستگی میان اعضا و موفقیت در الگوهای انضباطی، رعایت حد و مرز میان افراد و اجرای مقررات و اصول حاکم بر این نهاد با هدف حفاظت از کل نظام خانواده (پورتس[1] و هاول[2]، 1992؛ به نقل از کرامتی و کاوه، 1384).

به نظر دیکستین[3] (2007)، برای دستیابی به عملکرد مطلوب در سیستم خانواده، باید نقش ها، وظایف و تکالیف در بین همه اعضای خانواده به طور نظامند و هماهنگ، سازمان داده شود. هم چنین او معتقد است هماهنگی و توازن، رهبری و رابطه موثر، برای عملکرد بهینه، مهم هستند. از سوی دیگر دپاول[4] (2006) بعضی از ویژگی های خانواده دارای عملکرد مطلوب را این گونه عنوان می کند: تعامل ارتباطی باز، کنترل و مهار فشارهای روحی و روانی به طور موثر، همدلی، رهبری، ابراز محبت و علاقه، مسئولیت پذیری شخصی.

خانواده های برخوردار از کارکرد سالم، سوای بقای خود در قالب یک نظام، موجب شکوفایی توان بالقوه یکایک اعضای خود می گردند؛ یعنی به آنها اجازه می دهند با اعتماد و اطمینان خاطر در پی کاوش گری و خود یابی[5] بر آیند(گلدن برگ و گلدن برگ، 1934؛ ترجمه حسین شاهی برواتی و نقشبندی، 1392).

 


[1] Portes

[2]  Hovel 

[3] Dickstein, S

[4] DePaul, N

[5] Self discovery

دانلود فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
ارتباط ورزش با افسردگی

ارتباط ورزش با افسردگی

دانلود ارتباط ورزش با افسردگی

ارتباط ورزش با افسردگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 207 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 279
ارتباط ورزش با افسردگی

مقدمه.......................................

تاریخچه مختصری از روانشناسی ورزش............ 1

فصل اول

بخش اول: نقد عملكرد ورزشی................... 6

الف- عملكرد خوب و بد........................ 7

ب- عملكرد خوب، باخت......................... 7

ج- عملكرد ضعیف، برد......................... 8

د- عملكرد ضعیف، باخت........................ 8

بخش دوم: سطح انگیختگی/ فعال سازی............ 10

كاهش انگیختگی/ فعال سازی.................... 11

افزایش انگیختگی............................. 12

بخش سوم: كنترل و هدایت انرژی................ 13

شناخت سطح انرژی............................. 13

كنترل سطح انرژی............................. 14

هدایت سطح انرژی............................. 16

خلاصه........................................ 18

بخش چهارم: فنون آرمیدگی..................... 18

فواید آرمیدگی چیست؟......................... 19

فنون آرمیدگی................................ 22

خلاصه........................................ 24

بخش پنجم: تمرین تجسمی....................... 25

تمرین ذهنی برای اجرای بهتر.................. 25

عنوان                                 صفحه

فنون تمرین ذهنی برای دو و میدانی............ 30

بخش ششم: تمركز.............................. 30

تمركز و توجه................................ 33

نكته كلیدی.................................. 37

به سوی تمركز بهتر........................... 40

عوامل موثر در تمركز......................... 43

افزایش تمركز................................ 45

تمرین مركزگرایی............................. 46

بخش هفتم: اطمینان........................... 47

اعتماد به نفس: عاملی مهم برای بهترین عملكرد ورزشی  47

نگرشها و اثراتشان روی اجرا.................. 50

قرار گرفتن در چهارچوب صحیح ذهن.............. 54

استفاده از خودگفتاری........................ 55

خود انگاره.................................. 57

فنونی برای تكامل چهارچوب صحیح ذهن........... 58

فصل دوم

بخش اول: انگیزش و ورزش...................... 62

دیدگاههای انسانی به انگیزش: تئوری نیازهای مازلو    63

تئوری انگیزه پیشرفت مك كلند و اتكینسون...... 66

ارزیابی تئوری FOS........................... 67

بخش دوم: رویكردهای شناختی نسبت به انگیزش.... 68

اسناد....................................... 68

مدل اسناد وینر.............................. 69

ناامیدی آموخته شده و آموزش بازسازی اسناد.... 70

خودباوری.................................... 71

پژوهش معاصر روی انگیزه مشاركت ورزشی......... 73

فصل سوم

مقدمه: تنیدگی............................... 75

بخش اول: تنیدگی و زندگی حرفه ای............. 77

بخش دوم: هزینه تنیدگی....................... 78

تنیدگی خلبانهای خطوط تجاری.................. 80

تنیدگی كارگران سكوهای صنایع تصفیه نفت و گاز. 81

تنیدگی كارمندان مراكز هسته ای............... 82

بخش سوم: تنیدگی در پاره ای حرفه های پزشكی و پیراپزشكی  84

تنیدگی دندانپزشكان.......................... 84

تنیدگی پرستاران............................. 85

تنیدگی مدیران موسسات........................ 87

بخش چهارم: تعامل سیستمها و شكل گیری پاسخهای ارگانیزم نسبت به

تنیدگی...................................... 89

نقش هورمونها................................ 89

محور هیپوفیز- غدد فوق كلیدی................. 89

مكانیزمهای تسریع كننده و بازدارنده ترشحات... 90

بیماریهای تنیدگی............................ 91

بخش پنجم: زنان در برابر تنیدگی.............. 93

نشانگان تنیدگی زنان......................... 93

تنیدگی زنان كارمند.......................... 96

عنوان                                   صفحه

بیماریهای تنیدگی ناشی از رویدادهای استثنایی، تهاجمهای عصر جدید و زندگی

در محیطهای افراطی........................... 98

فصل چهارم

بخش اول: پیشگیری و درمان تنیدگی............. 102

شیوه های سنتی............................... 103

شیوه های جدید............................... 104

بخش دوم: درمانگریها و روشهای مبارزه علیه تنیدگی    107

تنش زدایی بدنی.............................. 108

تنش زدایی روانی............................. 108

تنش زدایی با استفاده از ابزار فنی........... 109

روان درمانگری............................... 109

بخش سوم: پیشگیری و درمان تنیدگی در موسسات... 110

نتیجه....................................... 112

فصل پنجم

بخش اول: افسردگی در ایران................... 114

افسردگی در غرب.............................. 118

نقدی بر روانشناسی افسردگی غرب............... 134

فصل ششم

بخش اول: اعتماد به نفس...................... 142

خودپنداره................................... 143

خودپنداره آموختنی و قابل تغییرات............ 143

خویشتن‌داری و تاثیر آن بر اعتماد به نفس كودك. 146

ظاهرسازی و پرورش خودپنداره غیرواقعی......... 148

عنوان                                          صفحه

روشهای تقویت خودپنداره كودك................. 149

بخش دوم: اهمیت و نقش بازی................... 152

بازی و رشد خود.............................. 153

انواع بازی.................................. 155

فصل هفتم

بخش اول: چگونه بر كم تحركی غلبه كنیم........ 157

شیوه های تجربی برای رهایی از كم تحركی....... 159

فصل هشتم

چگونه سلامتی به دست آورده خود را حفظ كنید.... 161

فصل نهم

درمان اختلالات روانی با ورزش.................. 165

درمان استرس با یوگا......................... 166

كلاشا- منبع استرس............................ 169

میدان های انرژی در بدن...................... 169

تحقیقات علمی یوگانیدرا...................... 170

ساماسكاراها................................. 171

غذا خوردن تحت استرس......................... 173

مقابله با استرس با روش SIT................... 178

فصل دهم

پایان نامه.................................. 181

- بررسی اثرات تربیت بدنی بر فشارهای جسمانی- روانی با عنوان شاغل و ارایه

الگوی بهینه ورزشی........................... 182

- بررسی اثر ویتامینC,Eدر پیشگیری از ضعف سیستم‌ایمنی در ورزشكاران.............. 192

عنوان                                                       صفحه

- مقایسه رشد اجتماعی و اختلالات رفتاری دانش آموزان كم توان ذهنی ورزشكار

و غیر ورزشكار در شهر تهران.................. 194

فصل یازدهم

ترجمه مقالات اینترنتی

مقاله A: تراكم استخوان و افسردگی................. 200

مقاله B: تائید جنسیت در افسردگی: یافته‌های واگیر شناسی بدست آمده از مطالعات II و DEPRESI................................. 202

مقاله C: خدمات جمعی رفاهی براساس جنسیت افراد، ورزش و بازآفرینی نیروی از دست رفته زنان در

زمان ابتلا به افسردگی در “ایتون”.................. 218

مقاله D: ارتباط كاهش سطح افسردگی در بزرگسالان با انجام حركات ورزشی درحد متعادل............................................. 223

فصل دوازدهم

منابع:

منابع فارسی...................................... 229

منابع پایان نامه ای.............................. 231

منابع اینترنتی با سایت Ebscohost.................... 232

ضمیمه

متن مقالات اینترنتی

مقاله A: متن انگلیسی تراكم استخوان و افسردگی.....

مقاله B: متن انگلیسی تاثیر جنسیت در افسردگی، یافته های واگیر شناسی   

مقاله C: خدمات جمعی رفاهی براساس جنسیت افراد، ورزش و بازآفرینی نیروی

از دست رفته زنان در زمان ابتلا به افسردگی در ایتون

مقاله D: متن انگلیسی ارتباط كاهش سطح افسردگی در بزرگسالان با  انجام

حركات ورزشی در حد متعادل  

=============================

«مقدمه»

تاریخچه مختصری از روانشناسی ورزش

روانشناسی ورزش به شكلهای مختلف از همن زمانی كه روانشناسی پا به عرصه وجود گذاشت، بوجود آمده است. نخستین مطالعه ثبت شده در روانشناسی ورزش در قرن نهم انجام شده است. نورمن تریپلیت[1] (1898) آنچه را كه به عنوان نخستین آزمایش در روانشناسی اجتماعی و نخستین آزمایش در روانشناسی ورزش ذكر می‌شود را انجام داد.

تریپلیت پدیده تسهیل اجتماعی (به طور مفصل در فصل 6 مورد بحث قرار می‌گیرد) را مورد بررسی قرار داد. او ثابت كرد كه دوچرخه سواران تمایل دارند وقتی با شخص دیگری مسابقه می دهند نسبت به زمانی كه به تنهایی دوچرخه سواری می‌كنند، سریعتر برانند. اما تریپلیت پژوهش مربوط به ورزش را بیشتر دنبال نكرد وتا 1920 كه اصول روانشناسی ورزش به طور رسمی به ثبت رسید، كاری در این مورد انجام نگرفت.

در 1925 كلیمن گریفث[2] آزمایشگاه پژوهشی ورزش را در دانشگاه الینوئز[3]تاسیس كرد. گریفث، كه روانشناسی ورزش را تثبیت كرد و كرسی دانشگاهی برای آن بوجود آورد، دو كتاب درسی مهم را نیز منتشر ساخت و به عنوان مشاور تیمهای حرفه ای ورزشی به كار خود ادامه داد، به همین دلیل اغلب به «پدر روانشناسی ورزش» معروف است. اما روند اولیه روانشناسی ورزش بسیار كند بود و آزمایشگاه پژوهشی ورزش در 1932 به دلیل فقدان بودجه تعطیل شد.

(جارویس، 1380، ص15)

بین 1930 و 1960 (حداقل در جهان غرب) فعالیتهای اندكی در رشته روانشناسی ورزشی انجام گرفت. در اتحاد جماهیر شوروی (سابق) روانشناسی ورزش به طور رسمی مدت كوتاهی بعد از جنگ جهانی دوم مطرح گردید. البته بدستآوردن اطلاعات صحیح راجع به عملكرد روانشناسی ورزش شوروی در دوره جنگ سرد دشوار است، اما عموماً باور بر این است كه، در خلال بازیهای المپیك ملبورن[4] (1960) تیمهای اروپا شرقی برای تیم های ملی خود روانشناسان ورزشی استخدام كردند (كریمرواسكولی 1994).

مسلماً می دانیم كه در اوایل 1970 تیمهای روسیه و آلمان غربی برای افزایش عملكرد ورزشكارانشان در رویدادهای بین المللی روانشناسان ورزشی استخدام كردند.

روانشناسی ورزشی در آمریكا از 1960 فعالیت مجدداش را شروع كرد و چند سال بعد در انگلیس و باقی كشورهای اروپایی شكل گرفت. این رشته به سرعت در جهان توسعه یافت و از جدیدترین اصولعلمی برخوردار گردید. جالب است كه تا اخیراً مطالعه روانشناسی ورزش دقیقاً به جای قرار گرفتن در قملرو روانشناسی در حوزه علوم ورزشی قرار دسته بندی می شد. اما این موضوع به مرور تغییر مكان داد، به طوری كه در 1986 انجمن روانشناسی شناخت و در 1993 جامعه روانشناختی انگلیس بخش روانشناسی تمرین و ورزش را تاسیس كرد.

(جارویس، 1380، ص16)

روانشناس ورزش چه كسی است؟

این سوال می تواند به دو روش مطرح شود: چه كسانی می توانند خودشان را روانشناسان ورزشی معرفی كنند و روانشناسان ورزشی چه كاری انجام می دهند؟ در مورد پرسش نخست، فعلاً در انگلیس ثبت نام اجباری روانشناسان ورزشی وجود ندارد، بنابراین (از لحاظ نظری) هر كسی می تواند خودش را یك روانشناس ورزش معرفی كند. البته، غیر اخلاقی است كه كسی به اندازه كافی آموزش ندیده باشد و بخواهد از عنوان روانشناس ورزش استفاده كند. انجمن علوم تمرین و ورزش انگلیس (BASES)[5] دفتری برای ثبت نام روانشناسان ورزشی دارد. در كنفرانس سالیانه 1998 بخش روانشناسی انجمن روانشناختی تمرین و ورزش انگلیس اصول اعطای عنوان روانشناس اخبره ورزش (اختصاصاً به افراد واجد شرایط) را تصویب كرد. برای ثبت نام در دفتر BASES به عنوان روانشناس ورزش، یا فرد بایستی ابتدا مدرك روانشناسی و سپس درجه بالاتری در رشته ورزش داشته باشد یا ابتدا مدرك علوم ورزشی و سپس درجه بالاتری در روانشناسی ورزشی بگیرد.

برای دستیابی به اجازه نامه از جامعه روانشناختی انگلیس، ابتدا بایستی شخص دارای مدارك روانشناسی تایید شده جامعه روانشناختی انگلیس باشد و سپس دوره آموزش كار عملی تحت نظارت بعد از دوره لیسانس مصوب این جامعه را بگذارند.

مباحثی پیرامون اعتبار بخشی روانشناسان ورزش وجود دارد. طرح نام نویسی BASES از روانشناسان ورزش تنها از 1992 پا به عرصه وجود گذاشت و تعداد زیادی از روانشناسانی كه قبلاً به عنوان روانشناسان ورزش كار می كردند یا نام نویسی نكردند و یا واجدالشرایط تشخیص داده نشدند. آنشیل[6] (1992) خاطر نشان ساخت بسیاری از روانشناسان كه تمام وقت با ورزشكاران كار می كردند، یا فرصت لازم برای جمع آوری مدارك را پیدا نكردند، یا اصلاً تمایلی به ادامه روند طولانی مدت شیوه‌های مورد نیاز برای نام نویسی را نداشتند و بدین ترتیب این نام نویسی برخی از مجربترین اساتید در حوزه روانشناسی ورزش انگلیس را در بر نمی گیرد.


[1]  Norman Triplett

[2]  Coleman Griffith

[3]  Illinois

[4]  Melbourne Olmpics

[5]  British Association of Sport and Exercise Sciences.

[6]  Anshell

...

فصل اول

بخش اول:

«نقد عملكرد ورزشی»

اغلب ورزشكاران بیش از 15 ساعت در هفته را به تمرین اختصاص می دهند. هزینه‌هایی را هم كه صرف تجهیزات، بیمه، مربیگری، و مسافرت آنان می شود، به این زمان تمرین باید اضافه كنیم. در مجموع تمام این تلاشها و مخارج برای “اجرای خوب” در مسابقات مهم صرف می شود.

با چنین سرمایه گذاریی، تعجبی ندارد كه هر كس به دنبال پیروزی در رقابت باشد و به همین دلیل است كه برنامه های روانشناسی ورزشی مورد توجه قرار می گیرند. یك برنامه استاندارد روانشناسی ورزشی شامل هدف گذاری، تمرین آرمیدگی، تجسم و تمرین تمركز است. چنین برنامه ای نیازمند زمان و تلاش است، ولی این مهارتها در سایر زمینه های زندگی مانند مطالعه و كار نیز بكار می آیند، بنابراین عموماً سرمایه گذاری در آن مقرون به صرفه است.

برخی از روشها و مهارتها مانند تمرینات آرمیدگی، پیش از اینكه با اطمینان در مسابقات مهم به كار گرفته شوند، به تمرین زیادی نیاز دارند، اما برخی دیگر چنین نیستند. یكی از این فعالیتها كه ورزشكاران می توانند فوراً از آن سود ببرند و به شیوه‌ای آسان آن را انجام دهند، نقد عملكرد ورزشی است.

یك نقد عملكرد موثر: اطمینان از افزایش می دهد، برای هر نوبت تمرین، هدف را مشخص می كند؛ به تكمیل راهبرد رقابتهای آتی كمك می كند؛ و زیان عملكرد ضعیف را به حداقل می رساند.

طرح زیر، پیامدهای احتمالی یك مسابقه را به شكلی ساده نشان می دهد. اجازه دهید تا هر موقعیت را به طور جداگانه بررسی كنیم و ببینیم كه گذراندن چند دقیقه از وقت به نقد عملكرد، چه ارزشی خواهد داشت.

(وینتر، مارتیز، 1379، ص27)

الف) عملكرد خوب، برد

این، حالتی است كه ورزشكاران برای آن تلاش می كنند و زمانی كه اتفاق بیفتد، باید آن را جشن گرفت؛ بویژه اگر در یك مسابقه مهم رخ دهد.

احتمالاً شما از اینكه خوب عمل كرده اید و بازی را برده اید، احساس رضایت می‌كنید. نقد عملكرد می تواند برای ایجاد اطمینان و تقویت رفتار خوبی كه انجام داده‌اید، مفید باشد. بسیاری از ورزشكاران نخبه تمایل دارند از اجرای خود یك مرور ذهنی به عمل آورند، مسابقه را تجسم كنند و احساس موفقیت را فراخوانی نمایند. اما عده ای هم پس از یك اجرای خوب ورزشی جشن می گیرند و انتقاد از عملكرد خود را فراموش می كنند؛ كه كار بسیار ساده ای است.

به هر حال، نقد عملكرد ورزشی، و نه نقد نتیجه مسابقه، یك سرمایه گذاری مدبرانه است. در یك نقد عملكرد، شما بر اعتماد به نفس خود، و اینكه فشار را چقدر خوب تحمل كرده اید، و یا تمركز خود را چگونه حفظ نموده اید، تاكید می كنید. سعی كنید كه به پذیرفتن اجرای خوبتان بسنده نكنید؛ بلكه به خود پاداش دهید، رفتار مثبتی با خود داشته باشید، و بیش از همه به خاطر داشته باشید كه عاملی باعث اجرای خوب شما شد.

دانلود ارتباط ورزش با افسردگی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارتباط ورزش با افسردگی ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
سمینار نگاهی بر حافظه های مبتنی بر MEMS، موارد تحقیقاتی و مسائل جاری

سمینار نگاهی بر حافظه های مبتنی بر MEMS، موارد تحقیقاتی و مسائل جاری

دانلود سمینار نگاهی بر حافظه های مبتنی بر MEMS، موارد تحقیقاتی و مسائل جاری

سمینار نگاهی بر حافظه های مبتنی بر MEMS، موارد تحقیقاتی و مسائل جاری
دسته بندی سمینار کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 3408 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

سمینار نگاهی بر حافظه های مبتنی بر MEMS، موارد تحقیقاتی و مسائل جاری

چکیده

فنآوریهایجدیدذخیرهسازیبراساسسیستمهایمیکروالکترومکانیکی (MEMS) بهعنوان مکملی بر حافظه سلسلهمراتبی درحالظهور است.اینمطالعه تحقیقات اخیر در مورد یکپارچهسازیاینفناوریجدیدرابهسیستمهایکامپیوتریازچهارسطحدستگاه،معماری،سیستمونرمافزاربررسیمی کند.علاوهبراین،چندموضوعتحقیقبالقوهدر ذخیرهسازیMEMSشناخته شده است که شامل موارد زیر است: (1) بهرهبرداری از نوکهای غیرفعال خواندن / نوشتن برای انجامواکشیاولیه، (2) دسترسیبازگشتی برایثبت زمان جستجو، (3) طراحیتحملخطادرداخلدستگاههایذخیرهسازی، (4) مدلسازیمصرفانرژی، (5)بازنگریدر الگوریتم هایبهینهسازیموجوددیسکنوعI / O.

 

کلید واژه:حافظه[1]، سیستمهایمیکروالکترومکانیکی[2].

 

 


[1] Storage

[2] Micro Electro Mechanical System

دانلود سمینار نگاهی بر حافظه های مبتنی بر MEMS، موارد تحقیقاتی و مسائل جاری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
سمینار نگاهی بر حافظه های مبتنی بر MEMS، موارد تحقیقاتی و مسائل جاری ,

دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل docx
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت کارکنان

در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

در عصر حاظر که عصر تغییر از جامعه صنعتی به جامعه فرا صنعتی یا جامعه ی اطلاعاتی نامیده شده است، طبیعی است که اطلاعات، دانش و آگاهی به عنوان اساسی ترین دارایی ها برای انسان ها و جوامع بشری به حساب آید. رشد و گسترش فناوری اطلاعات در جامعه امروز به حدی سرعت گرفته است که میزان توجه به آن را به عنوان مهمترین شاخص توسعه یافتگی در نظر گرفته اند و معتقدند که عصر حاظر، دنیای متفاوتی خواهد بود که راهبری آن را فناوری اطلاعات بر عهده خواهد داشت. ویژگی مهمی که پدیده فناوری اطلاعات از آن برخوردار است این است که باعث می شود ارتباط انسان با انسان و همچنین انسان با محیط تسهیل شود و ارتقا یابد. فناوری اطلاعات به دلیل تحول پذیری و قدرت تاثیر فراوانی که در رشد آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، امنیت ملی، جهانی شدن و تعدیل مشکلات اطلاع رسانی سنتی دارد، یکی از پویاترین و بحث انگیزترین رشته های علم و فناوری محسوب می شود(محمودی، 1386).

ظهور فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی تمام عرصه های زندگی بشری را تحت تاثیر قرار داده است. سرعت و قدرت نفوذ این فناوری ها برپیکره حیات اجتماعی به اندازه ای است که تمام ابعاد زندگی انسانی را متحول نموده است. ورود این فناوری به عرصه آموزش و پرورش استاندارد ها و ملاک های باسوادی را نیز دگرگون کرده است. به طوری که در دوره های قبلی کفایت داشتن در خواندن، نوشتن و حساب کردن، هدف و غایت آموزش و پرورش بود؛ ولی در عصر حاضر، آموزش و پروش با استفاده امکانات و ساز و کارهای متنوع، در پی پرورش افرادی است که اصطلاحا «باسواد اطلاعاتی» خوانده می شوند. چنین فردی قادر است، داده های مختلف را پردازش کند؛ مسائل متنوع و پیچیده را به طور خلاقانه حل نماید؛ در موقعت های لازم انتقاد کند و بالاخره با تغییرات سریع اجتماعی هماهنگ و همسو باشد (سراجی، 1383).

معلمان باید جهت اجرای یک برنامه پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات آمادگی کافی داشته باشد. در حقیقت عرضه ی هر گونه برنامه درسی جدید، مستلزم آمادگی دقیق، مدیریت، تخصیص منابع و حمایت مداوم است. در مورد یک برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات حتی توجه بیشتری باید مبذول گردد (یونسکو، 1382).

سازمان ها برای رسیدن به اهدافشان نیازمند نیروهای کارامد و متبحر می باشند. دبستان، دبیرستان و دانشگاه، نظامی برای تربیت و آموزش دانش و معلوماتی است که افراد را برای ورود به اجتماع و خدمت موثر آماده می کند. ولی افرادی که به استخدام سازمان در می آیند، علاوه بر این معلومات به آموزش تخصصی و حرفه ای نیاز دارند تا دانش فنی و مهارت های لازم را برای انجام شایسته وظایف محول بدست آورند. این آموزش ها به کارکنان این امکان را می دهد تا در نیل به اهداف موفقیت بیشتری داشته و نقش خود به نحو موثری انجام دهند (سعادت،1386).

در واقع می توان گفت که دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات معلمان، آگاهی او از انواع فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی، کارکردها، کاربردها و ارتباط آنها و مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات معلمان را قابلیت های عملیاتی او برای استفاده فناوری جهت بازیابی، ذخیره، مدیریت، یکپارچه سازی، ارزیابی و ایجاد ارتباط میان اطلاعات و دانش دانست. با توجه به توضیحات کذکور، معلمان باید درک عمیقی از مفاهیم فناوری ارتباط و اطلاعاتی داشته باشند. آنها باید بتوانند اجرای اصلی سخت افزاری و نرم افزارها و راهبردهای عیب زدایی در سیست های رایانه ای تسلط داشته باشند و بتوانند از دستگاه های رسانه ای دیجیتالی و روابط نرم افزای آنها استفاده کنند ( سبحانی نژاد و ملازهی، 1391) ....

...

 

2-3. آموزش ضمن خدمت کارکنان:

همانند بسیاری دیگر از مفاهیمی که با قلمروهای پیچیده فعالت های انسانی سروکار دارند، آموزش ضمن خدمت نیز مفهومی بحث انگیز است که درباره آن توافق نظر وجود ندارد؛ به عبارت روشنتر در کشورهای مختلف با توجه به گستره آموزش ضمن خدمت کارکنان، تعریف و برداشت متفاوتی از این واژه ارائه می شود. برای آنکه برداشت روشنتری از مفهوم آموزش ضمن خدمت داشته باشیم، بهتر است ابتدا آموزشهای مختلف سازمانی را بررسی کنیم؛ زیرا در این صورت درک مفهوم آموزش ضمن خدمت کارکنان آسانتر خواهد بود ( فتحی واجارگاه، 1387).

هر نظام آموزشی در سازمان وظیفه دارد تا اطلاعات، مهارت ها و بینش لازم را به بهترین راه به کارکنان خود ارائه دهد تا آنها برای احراز مشاغل مورد نظر آمادگی لازم را پیدا کنند. به همین منظور آموزش به عنوان مؤثرترین عامل برای تربیت و تجهیز نیروی انسانی سازمان و بهره گیری هرچه بهتر از نیرو ها، وارد عمل می شود. اساس آموزش آشنای کارمند با وظایفی است که در شغل مورد نظر به او محول می شود به طوری که پس از پایان دوره آموزشی بتواند به خوبی از عهده وظایف حرفه ای خود برآید (کاظمی، 1380).

جان اف می[1] معتقد است آموزش ضمن خدمت باعث می شود دانش و اطلاعات، مهارت ها، رفتارها و نگرش های کارکنان بهبود یابد و در نتیجه منجر به افزایش کارایی در شغل فعلی، کسب شرایط بهتر برای احراز مقدمات بالاتر و بالا بردن راندمان کاری و افزایش تولید می شود (فتحی واجارگاه، 1387).

آموزش کارکنان ضمن تسهیل تحقق اهداف سازمانی از طریق بهبود عملکرد فردی و گروهی، ایجاد انعطاف پذیری در مقابل تغییر و کاستن از مقاومت های ناخواسته، موجب می شود که کارکنان از طریق شناخت منافع خود و سازمان، از منابع محدود سازمان حداکثر بازدهی را به دست آورند (صدری، 1383).

2-3. انواع آموزش های ضمن خدمت:

2-3-1. آموزش های ضمن خدمت با توجه به زمان به سه دسته تقسیم می شوند:

آموزش های کوتاه مدت تخصصی: این آموزش ها از لحاظ زمانی محدود و از چند هفته تا چند ماه متغییر است. فلسفه اصلی آموزش های ضمن خدمت نیز در حقیقت مبتنی بر طراحی اینگونه آموزشهاست. زیرا از یک سو این نوع آموزشها دقیقا در رابطه با وظایف و مسئولیت های شغلی ارائه می شوند و از سوی دیگر این آموزش ها اساسا مبتنی بر نیازهای مهم سازمان و کارکنان هستند.


[1]-J.F.May

...

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت کارکنانمبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت کارکنان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت کارکنانمبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت کارکنان ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه شخصیت در روانشناسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه شخصیت در روانشناسی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه شخصیت در روانشناسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه شخصیت در روانشناسی
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل docx
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه شخصیت در روانشناسی

در  29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مفاهیم نظری شخصیت

شخصیت: لغت شخصیت[1] ریشه در کلمه لاتین پرسونا دارد. این کلمه به نقاب یا ماسکی گفتهمی شود که در یونان قدیم بازیگران تئاتر به صورت خود می زدند. به مرور، معنای آن گسترده شده و نقشی را که بازیگران ادا می کردند نیز در بر می گرفت. بنابراین مفهوم اصلی و اولیه شخصیت، تصویری ظاهری و اجتماعی است که براساس نقشی که فرد در جامعه بازی می کند، قرار دارد. یعنی در واقع فرد به اجتماع خود، شخصیتی را ارائه می دهد که جامعه براساس آن، او را ارزیابی می کند. در زمان ما و از دیدگاه عامه، همچنان این مفهوم از شخصیت به جای مفهوم کلی آن به کار برده می شود. از اینلحاظ شخصیت معادل با شهرت، حیثیت اجتماعی، خصوصیات پسندیده جسمی و روانی، سنگینی و متانت، خوشرویی و بسیاری صفات مطلوب اجتماعی دیگر به کار می رود، چنانچه می گوییم « او آدم با شخصیتی است» (شاملو،1382).

هر فرد دارای بعد روانشناختی به نام « شخصیت » است و این بعد است که تعیین می کند وی در زندگی با موفقیت، شادکامی، نارضایتی و یا حتی شکست در مقابل پدیده های مختلف مواجه خواهد شد یا خیر. با وجود اهمیت فراوان این بعد، هنوز نظری قطعی در مورد ماهیت و نحوه پدید آیی و رشد آن وجود ندارد. به عنوان مثال هیلگارد، شخصیت را ویژگی هایی می داند که فرد را ضمن قادر ساختن به سازگاری با محیط باعث تسهیل تحقق حرمت خود در وی می شود (راس،ترجمه جمالوند،1373).

مفهوم اصلی و اولیه شخصیت، تصویری صوری و اجتماعی که فرد به اجتماع خود ارائه می دهد یا جامعه براساس آن او را ارزیابی می کند می باشد (ساعتچی،1383). شخصیت در اصطلاح عامه معانی متعددی دارد یکی از آن معانی هیبت یا « جزیره» است.از این رو کسی که می تواند نظر و اراده ی خود را به گروهی از افراد تحمیل کند، آدمی با شخصیت به شمار می رود. معنی دیگر شخصیت به طور کلی هر نوع صفت اخلاقی برجسته ای است که سبب امتیاز آدمی می گردد تا آنجا که او را بخصوص با آن صفت می شناسند و به خاطر آن صفت می ستایند. واژه شخصیت در اصطلاح، بلندی مقام را هممی رساند. چنانچه گفته می شود :شخصیت های علمی، شخصیت های مملکتی (سیاسی،1374). در حال حاضر تعریف کلی از شخصیت که مورد قبول همگان باشد، وجود ندارد. بعضی از روان شناسان شخصیت، جنبه های بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی کنش انسان را مطالعه می کنند. گروهی از روان شناسان شخصیت، به افراد و رفتار مشهود آن ها توجه می کنند (کریمی،1380). شخصیت کل صفات، خصوصیات و کیفیات فرد است که در او جنبه دائمی داشته و او را از سایرین متمایز می سازد و موجب می شود که فرد با محیط خود ارتباط و سازش برقرار کند (قلی زاده کلان،1376). بنابراین می توان گفت کلمه شخصیت یکی از گمراه ترین کلمه در زمان ما می باشد، وقتی گفته می شود فرد بی شخصیت است، منظور این است که وی دارای نوع خاصی از شخصیت می باشد و یا وقتی گفته می شود شخص، با شخصیت است، منظور این است که فردی محترم، صمیمی و مهربان است (مورهد و گریفن،ترجمه الوانی و همکاران،1384).

2-14- نظریه های مربوط به شخصیت

نظریه فروید: مهمترین نظریه فروید در مکتب روانکاوی، تحلیل او در مورد ساخت شخصیت است. فروید شخصیت را مرکب از سه دستگاه یا سطح می داند.1- نهاد:[2] تابع اصل لذت است2- من:[3] که با واقعیت سرو کار دارند3- من برتر[4] : که جنبه اجتماعی شخصیت را می رساند (سیاسی،1370).

الف) نهاد: مرکب از غرایز، تمایلات و خواسته های شخص است. اصرار نهاد بر ارضای بدون قید شرط این غرایز و تمایلات است، نهاد تابع لذت است. همه کس نهاد را در هنگام تولد با خود به دنیا می آورند و در تمام طول زندگی خود نیز آن را با خود به همراه دارند. اما باید توجه داشت که نهاد همیشه منع شر و بدی نیست. بلکه نهاد است که ما را به رفع نیازهایی چون گرسنگی، تشنگی، گریز از مخاطرات و نظایر آن ها بر می انگیزد و به فعالیت وادار می کند. البته نهاد جنبه های منفی و خواسته های نامعقول و غیر معقول نیز دارد. اما در این زمینه ها نهاد غالبا با من و من برتر در تعامل است و عمدتا تحت کنترل آنها قرار دارد. لیبیدو با نیروی حیاتی نیز در نهاد تجسم می یابد.

 


[1]- Personality

[2]- Id

[3]- Ego

[4]- Super Ego

...

بررسی تحقیقات انجام شده

دکتر دارابی جعفر (1379)، در پژوهشی به عنوان « بررسی ویژگی های فردی رفتاری و خانوادگی مراجعین به کلوپ رایانه ای » انجام داد. پژوهش نشان داد مراجعین به کلوپ اغلب دوره متوسطه تحصیل می کنند و از سن 13 سالگی به بالا می باشند. زمان مراجعه پاسخ گویان به کلوپ های بازی بیشتر غروب هاست و از نظر آنها بازی رایانه ای مانع درس خواندنشان نمی شود.

آزاد فلاح (1380)، در پژوهشی به عنوان « بررسی رابطه بازی های رایانه ای و مهارت اجتماعی در بین 258دانش آموزان پسرسال اول مقطع دبیرستان»پرداختند. یافته های پژوهش نشان دادکه بین محل بازی وحضوردیگران درمحل بازی با مهارت های اجتماعی نوجوانان رابطه مثبت معناداری وجود دارد.

امینی وزلی (1381)، در پژوهشی تحت عنوان « بررسی اثرات بازی هایرایانه ای بر رفتار پرخاشگرانه وابستگی و عملکرد تحصیلی کودکان و نوجوانان شهر تهران» به این نتیجه رسید که پسران نسبت به دختران اوقات بیشتری صرف پرداختن به بازی رایانه ای می کنند و همچنین در زمینه وابستگی و اعتیاد به بازی رایانه ای بین پسران و دختران ارتباط معنی داری وجود نداشت.

قطریفی مریم (1385)، طی یک بررسی به عنوان « تاثیر بازی های رایانه ای بر سلامت روانی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر شهر تهران» به این نتیجه رسید که بین سلامت روانی دانش آموزانی که به بازی های رایانه ای نمی پردازند و آن هایی که زیاد به بازی رایانه ای می پردازند تفاوت معنا داری وجود دارد.

دوران، آزاد فلاح، اژه ای (1381) در تحقیق خود تحت عنوان بررسی رابطه بازی های رایانه ای و مهارت های اجتماعی نوجوانان به این نتیجه رسیدند که گرچه تجربه بازی با مهارت های اجتماعیرابطه ای معکوس دارد، یعنی هر چه بازی بیشتر باشد، مهارت های اجتماعی کمتر است، اما این رابطه معنادار نبوده و در عوض وجود رابطه معنادار بر دو محور محل بازی و حضور دیگران در محل بازی متمرکز بوده است. به طوری که انتخاب منزل به عنوان محل بازی و یا ترجیح تنها بودن در محل بازی با مهارت های اجتماعی رابطه ای معکوس و معنادار دارد. در مجموع با استناد به یافته های پژوهشمی توان نتیجه گرفت که مبادرت به این بازی ها می تواند تأثیر معناداری در الگوی تعاملات بین فردی و در نتیجه مهارت های اجتماعی بر جای گذارد.

فرجی، علی پور، ملایی، میر رضایی ( 1381) در تحقیقی تحت عنوان اثر بازی های رایانه ای بر فعالیت های ذهنی و شاخص های ایمنی شناختی کودکان به این نتیجه رسیدند دکه هیجان های ناشی از بازی های رایانه ای، موجب افزایش معنادار خطاهای آزمودنی ها در آزمون کهس ( P<0.005) و تغییرات معنادار شاخص های مربوط به درصد لنفوسیت ها (P<0.001)ایوزینوفیل ها ( P<0.005)و نوتروفیل های خون ( P<0.005)آنان می شود. ...

...

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه شخصیت در روانشناسی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه شخصیت در روانشناسی ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی

پایان نامه تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی

دانلود پایان نامه تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی

دانلودپایان نامه تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی
 تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 103

پایان نامه تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی

چکیده تحقیق

در این تحقیق ما بر آنیم که تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امام خمینی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم. در فصل اول و و دوم تحقیق به شرح کلیات و ادبیات و پیشینه تحقیق پر داخته ایم. در فصل سوم در مورد روش تحقیق، منابع جمع آوری اطلاعات و چگونگی و نحوه گردآوری اطلاعات صحبت می کنیم. سپس فرایند تحقیق را مورد بررسی قرار داده و با جامعه آماری تحقیق آشنا می شویم. نحوه نمونه گیری و تعیین اندازه آن از بخش های دیگر این فصل می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه می باشد که در پایان به چگونگی طراحی آن پرداخته خواهد شد. 17 نفر از کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند مورد مطالعه قرار گرفتند و این 17 نفر که نمونه آماری این تحقیق بوده اند؛ شامل 13 مرد و 4 زن می باشد. در فصل چهارم ابتدا مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل داده ها بیان شد. سپس با استفاده ار آمار توصیفی و نمودارها و جداول به تجزیه و تحلیل داده ها پرداختیم. در ادامه داده های تحقیق با استفاده از فنون آمار استنباطی و آمار پارامتریک مورد تحلیل قرار گرفت و در این تحلیل از آزمون هایی نظیر آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف و آزمون تی استفاده شده است. در آزمون فرضیه های تحقیق، سه فرضیه مورد بررسی قرار گرفته اند، که به جز فرضیه دوم، بقیه فرضیات تایید شدند. این بدین معنی است که رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امام خمینی تأثیر داشته است.

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                             صفحه

فصل اول : کلیات تحقیق       1

1-1 مقدمه           2

1-2 بیان مسئله     2

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق           3

1-4 اهداف تحقیق  4

1-5 سوال های تحقیق         5

1-6 متغیرهای تحقیق          5

1-7 فرضیات تحقیق           6

1-8 شاخص ها و معرف ها   6

1-9 واژگان کلیدی  7

1-9-1 رضایت شغلی          7

1-9-2 كاركنان     7

1-9-3 گمرک       7

1-9-4 بهره وری   7

1-9-5 اثربخشی    8

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق       9

2-1 مقدمه           10

2-2 مباحث نظری 10

2-2-1  تعریف و ماهیت رضایت شغلی            10

2-2-2 ابعاد رضایت شغلی   15

2-2-3 عوامل موثر بر رضایت شغلی  16

2-2-4 نظریه های رضایت شغلی       20

2-2-5 پیامد های رضایت و عدم رضایت شغلی   28

2-2-6  بهره وری  30

2-2-7 رضایت شغلی و بهره وری      32

2-2-8  نقش مدیریت در رضایت شغلی 34

2-1-9 رضایت شغلی و عملکرد         36

2-1-10  روش های ارزیابی رضایت شغلی       37

2-2-11  برنامه ریزی برای کار رضایتمندانه    41

م2-2-12 راهکارهایی برای افزایش رضایت شغلی           43

2-3 تحقیقات و پژوهشات     45

2-3-1  تحول تحقیقات در زمینه رضایت شغلی   45

2-3-2 تاریخچه مطالعات و تحقیقات انجام‏گرفته پیرامون رضایت شغلی          47

2-3-3 مطالعات در زمینه تحقیق در داخل و خارج از ایران 49

2- 4 پیشینه تحقیق 58

2-5   اهمیت پیشینه در تحقیقات         58

فصل سوم : روش های انجام تحقیق      62

3-1 مقدمه           63

3-2 روش تحقیق   63

3-3 فرایند انجام پژوهش      65

3-4 جامعه آماری  65

3-5 روش نمونه گیری و حجم نمونه    65

3-6   روش گردآوری اطلاعات          67

3-7 تحلیل پرسشنامه           67

3-8 اعتبار یا روایی تحقیق   69

3-9 پایایی تحقیق   69

3-9-1 ضریب آلفای کرونباخ             71

3-10 آزمون های استفاده شده دراین تحقیق        71

3-11 خلاصه فصل سوم      71

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق      73

4-1 مقدمه           74

4-2 تجزیه و تحلیل داده ها    74

4-3  تحلیل های توصیفی     75

4-3-1  جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان     76

4-3-2 جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان           77

4-3-3 جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان            78

4-3-4  جدول و نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان      79

4-4 تجزیه و تحلیل استنباطی 80

4-5 بررسی فرض نرمال بودن داده ها  80

4-6 آزمون فرضیه ها         82

4-6-1 آزمون فرضیه اول    82

نتیجه گیری از فرضیه اول    84

4-6-2 آزمون فرضیه دوم     84

نتیجه گیری از فرضیه دوم    85

4-6-3 آزمون فرضیه سوم    86

نتیجه گیری از فرضیه سوم   87

4-8 خلاصه فصل چهارم     87

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات   89

5-1 مقدمه           90

5-3  نتیجه گیری کلی         90

5-4 پیشنهادات      93

5-5  مشکلات و محدودیتهای تحقیق    94

( منــــابع   و   مــــآخذ )       95

پرسشنامه 99

 

دانلود پایان نامه تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه تأثیر رضایت شغلی بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پروژه بانک به زبان جاوا

این پروژه شامل برنامه گرافیکی بانک به زبان قدرتمند جاوا است برای اجرای پروژه کافی است که کلاس mainرا اجرا نمایید

دانلود پروژه بانک به زبان جاوا

دانلود پروژه بانک به زبان جاوا
پروژه بانک به زبان جاوا
کلاس main 
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی JAVA جاوا
فرمت فایل rar
حجم فایل 44 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

 

این پروژه شامل برنامه گرافیکی بانک به زبان قدرتمند جاوا هست این پروژه

 

فقط شامل بخش های گرافیکی نرم افزار هست و فاقد

دیتابیس است به زودی برنامه کامل بانک با

 

 

دیتابیس در همین سایت قرار داده میشود برای اجرای

پروژه کافی است که کلاس main را اجرا نمایید

 

این پروژه شامل برنامه گرافیکی بانک به زبان قدرتمند جاوا است

برای اجرای پروژه کافی است که کلاس mainرا اجرا نمایید.

دانلود پروژه بانک به زبان جاوا






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه بانک به زبان جاوا ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
برنامه گرافیکی paint به زبان جاوا

سورس برنامه نقاشی paint به زبان جاوا برنامه گرافیکی paint به زبان جاوا

دانلود برنامه گرافیکی paint به زبان جاوا

دانلود سورس برنامه نقاشی paint به زبان جاوا
سورس برنامه نقاشی paint به زبان جاوا
paint java
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی JAVA جاوا
فرمت فایل rar
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

کلاس main کلاس اصلی برنامه paint هست

برای اجرای برنامه باید این کلاس رو run کنیم

کلاس shape برای کشیدن شکل ها هست و

کلاس rectangle برای کشیدن مستطیل هستش

و به همین روال اسم بقیه شکل ها روی کلاس ها نوشته شده

 

اطلاعات عمومی:

پینت (به انگلیسی: Paint) یک برنامه نقاشی گرافیکی است که

در همه نسخه‌های ویندوزهای مایکروسافت وجود دارد. به این

نرم‌افزار همچنین ام‌اس‌پینت یا مایکروسافت پینت نیز گفته می‌شود.

برنامه فایل‌های با فرمت‌های نگاشت بیتی ویندو

ز(۲۴-بیت، ۲۵۶ رنگ، ۱۶ رنگ و مونوکروم همه با پسوند bmp.)

،جی‌پی‌ئی‌جی و جیف(بدون حرکت یا ناپیدایی، اگرچه نسخه‌های

ویندوز ۹۸، یک نسخه به‌روزشده ویندوز ۹۵ و ویندوز ان‌تی۴ بعداً پشتیبانی می‌کردند)،

پی‌ان‌جی و تی‌آی‌اف‌اف باز و ذخیره می‌کند. برنامه در دو مد

رنگی و مد دو رنگ سیاه و سفید کار می‌کند و مد گری‌اسکیل

را ندارد. این نرم‌افزار به خاطر سادگیش در نخستین

نسخه‌های ویندوز به سرعت یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها شد.

Paint (formerly Paintbrush for Windows) is a simple graphics

painting program that has been included with all versions of

Microsoft Windows. It is often referred to as MS Paint or

Microsoft Paint. The program opens and saves files as Windows

bitmap (24-bit, 256 color, 16 color, and monochrome,

all with the .bmp extension), JPEG, GIF (without animation

or transparency, although the Windows 98 version,

a Windows 95 upgrade, and the Windows NT4 version

did support the latter), PNG (without alpha channel)

, and TIFF (without multiple page support). The program

can be in color mode or two-color black-and-white

, but there is no grayscale mode. For its simplicity

, it rapidly became one of the most used applications in t

he early versions of Windows—introducing many to painting

on a computer for the first time—and still has strong

associations with the immediate usability of the old Windows workspace.

ویکی پدیا

دانلود برنامه گرافیکی paint به زبان جاوا






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
برنامه گرافیکی paint به زبان جاوا ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی

پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی
دانلود پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیه
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 187

بانکداری اینترنتی: مطلوب یا نامطلوب

بدون تردید، اینترنت باعث وقوع انقلابی فراگیر در کل سیستم

ارتباطی دنیا شده است. بانکداری نیز، به واسطه بهره‌گیری

روزافزون از ارتباطات، از این قاعده مستثنی نبوده و به قافله ارتباطات جهانی

پیوسته است. اگر نگاهی گذرا به ارقام نجومی نرخ رشد و ظرفیت‌های بالقوه

بانکها برای استفاده بهینه از اینترنت بیندازیم، می‌توانیم از کارکردها و تأثیراتی

که اینترنت بر بانکداری می‌گذارد، آگاه شویم. اینترنت نیز همانند هر فن‌آوری

جدید دیگری، دارای هزینه‌های خاص و مسائلی از قبیل امنیت سیستم و

 

احتمال بروز مشکلات پیش‌بینی نشده است. زمانی که بانکها بتوانند این

کمبودها و مشکلات را برطرف کنند، قادر خواهند بود از تمام مزایای انقلاب دیجیتال برخوردار شوند.

مقدمه:

«وینتون کرف» که از او به عنوان «پدر اینترنت» نام برده می‌شود،

یک تصویر ذهنی را به جهانیان عرضه کرد که در آن، میلیاردها نفر حضور دارند.

اینترنت، که در سال 1969 پا به عرصه ظهور گذاشت، به گفته خود «کرف»،

«آتش فراگیری» است که تمام جهان را فرا خواهد گرفت. «کرف» پیش‌بینی کرد

که تا سال 2010، بیش از 3 میلیارد نفر، کاربر اینترنت خواهند بود و تعداد

وسایل on-line در سراسر جهان نیز تا سال 2020 به 6 تا 30 میلیارد عدد خواهد رسید.

براساس پیش‌بینی او تا سال 2030، ما قادر خواهیم بود با رایانه‌های خود صحبت کنمی

و آنها نیز به ما پاسخ دهند. تعداد مصرف‌کنندگان از اینترنت

فقط ظرف 4 سال به 50 میلیون نفر رسید،

در حالی که این امر برای رادیو، نزدیک به 28 سال طول کشیده بود.

بانکداری، صنعتی است که بر مبنای اطلاعات موثق شکل می‌گیرد و مبادلات بانکی

را می‌توان بدون هیچ‌گونه مبادله فیزیکی پول انجام داد. چنین ویژگی‌هایی باعث شده

که بانکها بتوانند به یک کاربر کامل و تمام عیار اینترنت در عصر ارتباطات تبدیل شوند.

با این همه، مراحل اولیه بانکداری اینترنتی، با مشکلات موثق شکل می‌گیرد و

مبادلات بانکی را می‌توان بدون هیچ‌گونه مبادله فیزیکی پول انجام داد. چنین

ویژگی‌هایی باعث شده که بانکها بتوانند به یک کاربر کامل و

تمام عیار اینترنت در عصر ارتباطات تبدیل شوند.

با این همه، مراحل اولیه بانکداری اینترنتی، با مشکلات و شکست‌های پیاپی

همراه شد. در نتیجه، مشتریان، علاقه چندانی به بانکداری اینترنتی نشان ندادند.

شاید به همین دلیل بود که مجله معتبر «پورو مانی»

(Euro Money) در سال 1999، مقاله‌ای در مورد بانکاداری اینترنتی با

عنوانی عجیب: «کلیک، کلیک- شما مردید» درج کرد، اما هدف نویسندگان

مقاله یاد شده این بود مشخص کنند که آیا بانکداری اینترنتی، چیز خوبی است یا بد.

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی ,

پروژه پیاده سازی فروشگاه الكترونیك با پرداخت آنلاین و تحویل آنی با رشنال رز

دانلود تجزیه و تحلیل وب سایت فروشگاه آنلاین با رشنال رز

دانلود پروژه پیاده سازی فروشگاه الكترونیك با پرداخت آنلاین و تحویل آنی با رشنال رز

دانلود تجزیه و تحلیل وب سایت فروشگاه آنلاین با رشنال رز
پروژه پیاده سازی فروشگاه الكترونیك با پرداخت آنلاین و تحویل آنی با رشنال رزکسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات 
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طر
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل docx
حجم فایل 4958 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100

دانلود تجزیه و تحلیل وب سایت فروشگاه آنلاین با رشنال رز

توضیح  کلی :

پروژه تجزیه و تحلیل فروشگاه آنلاین شامل تمامی نمودارهای یوزکیس 

و کلاس و دیاگرام و نمودار توالی ، نمودار فعالیت، نمودار همکاری و نمودار اکتور ها و غیره میباشد .

علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت بالا  توضیح داده شده این پروژه دارای یک

کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها

و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد .


مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر

درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل

داکیومنت مربوطه میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار رشنال رز قابل مشاهده میباشد .

برچسب های هر کدام از عامل یا اکتورها بصورت جداگانه تهیه و پیاده سازی شده است .

امکانات اصلی پروژه :

  1. کلاس دیاگرام

  2.  یوزکیس دیاگرام

  3.  نمودار های همکاری

  4.  نمودار های فعالیت

  5.  شناسایی انواع کلاس های نرم افزاری

  6. ایجاد ارتباط بین کلاس های شناسایی شده

  7.   نمایش نمودار ها در فابل داکبومنت همراه با توضیحات مربوطه

  8.  طراحی شده با نرم افزار رشنال رز

  9.  

 

دانلود پروژه پیاده سازی فروشگاه الكترونیك با پرداخت آنلاین و تحویل آنی با رشنال رز






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه پیاده سازی فروشگاه الكترونیك با پرداخت آنلاین و تحویل آنی با رشنال رز ,