خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
بلیط شیراز تهران
Barabas Ropa de hombre
فایلهای علمی
تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان

پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان

دانلود پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان

پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان
 مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان
راهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان
پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری 
پروپوزال مجرمین پر خطر
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 104 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان


-  عنوان به زبان انگلیسی/(آلمانی، فرانسه، عربی):

تذكر: صرفاً دانشجویان رشته‏های زبان آلمانی،‌فرانسه و عربی مجازند عنوان پایان‏نامه خود را به زبان مربوطه در این بخش درج نمایند و برای بقیه دانشجویان، عنوان بایستی به زبان انگلیسی ذكر شود.

high-risk offenders and Injury prevention strategies

 

ب – تعداد واحد پایان‏نامه: 6 واحد

 

ج- بیان مسأله اساسی تحقیق به طور كلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق به صورت مستند):

با نگاه اجمالی به نظام جزایی در مقام اعمال مجازات ها با دو گروه از مجرمین مواجه ایم كه هریك مجازات متناسبی را می طلبد. گروه اول مجرمینی هستند كه بر حسب اتفاق در مقام ارتكاب جرم قرار می گیرند. در این موارد مجازاتی كه آنها را با جامعه همگام سازد و موجب تنبیه و اصلاح شود كافی به نظر می رسد. اما در مقابل این گروه ،جانی های حرفه ای  و همچنین مجرمین پر خطرغیر قابل اصلاح قرار دارند. بدیهی است عدالت قضایی در برخورد با دو گروه مذكور مجازاتی یكسان اعمال نخواهد كرد. به همین جهت در قانون مجازات اسلامی راجع به گروه اول تدابیری را به عنوان تعلیق مجازات، تخفیف یا تبدیل مجازات و پس از محكومیت نیز آزادی مشروط با شرایط و مقرراتی پیش بینی كرده است ودر رابطه با گروه پر خطرها شدت مجازات مشاهده می شود

همچنین از نگاه دیگر مجرمین را از لحاظ انگیزه ارتکاب جرم و نوع جرم شان به دسته های مختلف تقسیم نموده می توانیم، چه دریک نوع جرم معین که ازجانب اشخاص مختلف صورت می گیرد انگیزه های مختلف موجود می باشد.

در حقوق جزا از دیر زمان شخصیت مجرم در نظر گرفته می شود و قانون جزا نیز بین خرد سال و شخص کبیر بین انسان از نرمال و غیر نرمال و مجرمی که بار اول مرتکب جرم می شود و مجرم متکرر فرق می گذارد.

از دیدگاه ترمینولوژی نیز مجرمین به دسته های مختلف تقسیم می گردد که البته این دسته بندینسبت به حقوق جزا وسیع تر می باشد.

تیپ های مختلف مجرمین را نظر به تظاهر جرم شان در یکی از دسته های ذیل قرار داده می توانیم.

مجرمین اتفاقی، مجرمین احساساتی، مجرمین اعتیادی، مجرمین حرفوی و مجرمینی که به صورت گروهی مرتکب جرم می شوند.

هر یک از دسته های متذکره فوق را طور جداگانه مورد مطالعه قرار می دهیم.

دانلود پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروپوزال مجرمین پر خطر وراهکارهای پیشگیری از آسیب های آنان ,

پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور

پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور

دانلود پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور

پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور
بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور
عوامل فشارزای روانی دانشجویان 
پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 820 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87

پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور

چكیده

این تحقیق با هدف بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی در بین دانشجویان دانشگاههای محقق ادربیل ، پیام نور و آزاد اسلامی واحد اردبیل انجام گرفت . جامعه آماری پژوهش كلیه دانشجویانی بودند كه در دانشگاههای محقق ، پیام نور و آزاد اسلامی در سال 1390 مشغول به تحصیل بودند از بین دانشجویان دانشگاههای نامبرده شد. 45 نفر بصورت نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه استرس علی اكبری و بر روی آنها اجرا شد و با استفاده از روش های موجود در آمار استنباطی و توصیفی و همچنین از نرم افزار spss برای تحلیل داده ها استفاده گردید و نتایج نشان داد كه بین عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای محقق اردبیل ، پیام نور و آزاد اسلامی واحد اردبیل چه از لحاظ و شرایط تحصیلی و چه از لحاظ شرایط غیر تحصیلی تفاوتی وجود ندارد .

فهرست مطالب

فصل اول. 8

كلیات... 8

مقدمه: 9

بیان مسئله: 13

3)ضرورت انجام پژوهش... 16

اهداف پژوهش... 17

فرضیه پژوهش: 18

تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش: 19

فصل دوم. 20

ادبیات پژوهش... 20

پیشینه نظری: 21

استرس: 21

انواع استرس: 22

نشانه های استرس: 24

نظریه های مرتبط با استرس: 25

عوامل فشارزا: 27

وقایع زندگی: 28

رابطه استرس با عملکرد افراد: 29

واکنش های فیزیولوژیکی: 29

روشهای مقابله با فشار روانی.. 31

راههای کاهش یا درمان استرس: 34

پیشینه عملی: 37

فصل سوم. 41

روش شناسی پژوهش... 41

فصل سوم: 42

روشهای جمع آوری داده ها: 42

جامعه آماری: 42

نمونه آماری: 42

روش نمونه گیری در این پژوهش: 42

ابزار اندازه گیری: 42

روش تجزیه و تحلیل داده ها : 43

فصل چهارم. 44

تجزیه و تحلیل داده ها 44

فصل پنجم. 81

خلاصه ، بحث ، نتیجه گیری.. 81

فصل پنجم: 82

خلاصه، بحث و نتیجه گیری.. 82

محدودیتهای پژوهش... 83

پیشنهادات پژوهش... 84

منابع: 85

ضمائم. 86


دانلود پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی مقایسه ای عوامل فشارزای روانی دانشجویان دانشگاههای پیام نور ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک

پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک

دانلود پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک

پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک
راهکارهای موفقیت تجاری و هنری
موفقیت تجاری و هنری
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 74 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 159

پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک

قسمتی از متن:

شاهکار بزرگ عک کی « دایناسورگرتی» است که رفتار باور نکردنی یک دایناسور مطیع، با رام کننده خود را مرور می کند.

 

نه تنها طراحی فیلم بلکه اجرای انیمیشن آن قابل تقدیر است. شخصیت گرتی به نوعی تعجب همگان را بر می انگیزد. بی تردید در این فیلم حرکت های گرتی با زمابندی مناسب طراحی شده است. 

 

هنر وصنعت انیمیشن کشور امریکا ریشه های عمیقی دارد. اگر چه در ابتدا تولیدات آن محدود به فیلم های انیمیشن تبلیغاتی وکمک می شد. همه فعالیتها به عده کمی از انیماتورهای نیویورکی خلاصه می شد که از یک استودیو به استودیوی دیگر در رفت و آمد بودند به اصطلاح بازار انیمیشن را داغ نگه می داشتند.

 

در پی اولین دهه های فعالیت انیمیشن آمریکا جان راندولف بری  شخصیتی سرشناس مصمم تاثیر گذار و درونگر بود. او بنیاد انیمیشن آمریکا و جهت گیری های آن را پایه گذاشت. او به عالم سینما با این ترتیب وارد شد که از وینزور عک کی تقلید کند. اما به هر حال باورهای او کاملاً با خلاقیت های عک کی تفاوت داشت.

 

بری به تعبیری صرفاً برای کسب در آمد به طراحی انیمیشن می پرداخت و از اولین روزهای فعالیتش برای بهینه سازی نیروی کار، جلوگیری از کارهای بیهوده و نیز سریع در زمان تولید تلاش می کرد.

 

استودیوی بری براساس رقابت در ساخت فیلم های سفارشی و نیاز روز افزون به تولید فیلم تاسیس شد. زمانی که ایالات درگیر جنگ جهانی اول بود، بری تشویق شد تا برای سازمان های دولتی، فیلم های آموزشی تولید کند. حرکتی که در جنگ جهانی دوم توسط واست دیزنی تکرار شد.

 

بری همواره نو آوری تکنیکی را مورد تایید قرار می داد. به همین خاطر توانست در طول سه سال سه ابداع را به ثبت رساند، که عبارتند از ژانویه 1914 م پسرمیه های چاپ شده جولای 1914 م کاربرد سایه روشن ها در طراحی و جولای 1915 م استفاده از تلق شفاف که برای تولید انیمیشن روی پس زمینه می نشست. این ابداعات باعث شد که رهبری این صنعت را به دست گیرد و در میان رقبا منحصر به فرد باشد. ابداعات بری در اینجا متوقف نشد.

 

او در سال 1920 م اولین فیلم رنگی انیمیشن را به نام « اجرای گربه توماس» ساخت. گربه توماس در نوع خود فیلم موفقی بود که به روش ساده خراش روی فیلم ساخته شد. اما ساخت آن هزینه های زیادی در برداشت که باعث شد برای مدت 10 سال فیلم انیمیشن رنگی دیگر ساخته نشود. 

 

یکی از گروههای موفق تولید کننده انیمیشن، گروه پت سولیوان بود که با ساخت فیلم های « گربه توماس» به موفقیت های هوشمندانه تجاری وهنری بسیاری دست یافت. گربه فلیکس در چشم اندازی ده ساله، به عنوان یک گربه انسان نمای جادویی پیچیدگی های منحصر به فردی داشت. شخصیت فیلیکس، هوشیارانه، دلنشین و مرور طراحی شده بود در عین حال گوشه ها و زاویای آن نشان از شیطنت و زیرکی داشت. شخصیت  فلیکس تنها نمونه ارزنده حرکت های انیمیشن است که به حوادث مضحک و موقعیت خاص نیاز ندارد تا بیننده خود را بخنداند. وقتی فلیکس عصبی است در یک محیط دایره ای قدم می زند وواکنش های شدید او تا مدتها به یاد می ماند.

 

همه عناصر گرافیکی به شخصیت فلیکس اضافه شده بود تا حس جادوئی آن را کامل نماید. دم گربه فلیکس می توانست به اشیای عنصر تبدیل شود؛  علامت سوال علامت تعجب و در حقیقت هرچیز دیگری که کارگردان مجبور به استفاده از آن در صحنه بود، راکت بیسبال، قلاب ماهیگیری و حتی در ورودی یک خانه دور افتاده ( بدون در نظر گرفتن پرسپکتیو آن ) از جمله تغییرات دم گربه فلیکس بود. 

 


 

  -19-21 100 سال

 

  john Randolph bray

 

  24-26 100 سال

 

 -ص 65 100 سال

دانلود پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل

پایان نامه مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل

دانلود پایان نامه مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل

پایان نامه مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل
مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل
حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل
تعارض در بین زنان خانه دار
دسته بندی پژوهش های دانشگاهی
فرمت فایل doc
حجم فایل 1467 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75

پایان نامه مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل

مقدمه

دنیای ما روز به روز ماشینی تر و پیچیده تر می شود. همه چیز تخصصی شده و روابط آدمها نیز تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته است. امروز یک نفر نمی تواند از پس همه کارها برآید. و برای هر مسئله ای باید به متخصص مربوطه مراجعه کند. در این میان ، مسائل خاص انسان که در واقع محور زندگی هست ، به حاشیه رانده شده و از آن غفلت شده است. همه تکنولوژی ، صنعت و رفاه برای آدمی است، ولی آن بخشی از علم که مربوط به مهارت های زندگی و آرامش انسان است ، مورد چشم پوشی  قرار گرفته است.

انسان با این همه توانایی هایی که دارد، ولی خسته  و تنهاست. و مهارتهای لازم برای استخراج این گنج عظیم که در وجودش نهفته است را ندارد.

پابه پای رشد علمی در تهیه و رشد امکانات و شرایط مختلف زندگی، روانشناسان و مشاوران طی سالهای گذشته با تحقیقات و بررسی توانایی های انسان ، به یافته های با ارزشی دست یافته اند که به انسان کمک می کند ، درکنار رفاه ظاهری و رشد امکانات زندگی، بتواند درگیری های ذهنی خود را حل کرده و در آرامش قرار گیرد. حتی جهت رشد ، خودشکوفایی و خوشبختی خود گامهای بلندی بر دارد.

یکی از موضوعات روانشناسی و مشاوره در این مسیر ، مهارت های زندگی است.

مهارتهای زندگی توانایی های هستند که به ما کمک می کنند تا در موقعیت های مختلف، عاقلانه و صحیح رفتار کنیم. به طوری که آرامش داشته باشیم، لذت ببریم و در عین حال با دیگران ارتباط سازگارانه و مفیدی را برقرار کنیم و بدون توسل به خشونت و یا خودخوری بتوانیم مسایل پیش آمده را حل نمائیم و ضمن کسب موفقیت در زندگی احساس شادمانی داشته باشیم.

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه. 1

بیان مسئله. 2

ضرورت و اهمیت پژوهش.... 4

فرضیه های پژوهش.... 5

فرضیه اصلی.. 5

مهارت حل تعارض در بین زنان شاغل و خانه دار متفاوت است. 5

فرضیه های فرعی.. 5

اهداف پژوهش.... 6

هدف کلی.. 6

اهداف فرعی.. 6

تعاریف ، اصلاحا‌ت وواژه‌ها 6

فصل دوم

مقدمه. 9

تعارض.... 11

تعارض و ماهیت آن : 11

روش های پیشگیری و مهار تعارض های شخصی.. 16

مقابله با عناصر عاطفی تعارض.... 20

روش رفع تعارض.... 20

آمادگی برای رویارویی.. 22

راه های قدیمی حلّ مناقشات... 22

زمینه‌های آشکار تعارض همسران. 24

زمینه‌های پنهان تعارض همسران. 26

سبک‌های شایع مدیریت تعارض.... 26

سبک‌های غیرمؤثر و مشکل‌ساز. 27

سبک مؤثر مدیریت تعارض.... 29

رعایت قواعد حل تعارض.... 33

مهارت حل مسئله. 34

الگوهای حل مسئله. 37

عوامل تاثیرگذار در حل مسأله اجتماعی.. 40

عوامل ژنتیکی.. 40

عاطفه. 41

خوش بینی- بدبینی.. 41

کمال گرایی.. 42

عوامل موثر و بافتی در حل مسأله. 43

بافت رشدی در گستره عمر و روابط آن با حل مسأله. 43

جنسیت و رابطه آن با حل مسأله. 44

مقدمه ای بر مهارت های زندگی.. 45

آموزش حل مسئله و تاثیر آن در سلامت روانی.. 45

فصل سوم

روش تحقیق.. 50

جامعه آماری.. 50

نمونه روش نمونه گیری.. 50

روش اجرا 51

ابزار تحقیق.. 51

روش تجزیه و تحلیل داده ها 51

یافته های توصیفی.. 53

یافته های استنباطی.. 59

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری.. 61

الف) محدودیتهای در دسترس پژوهشگر: 62

ب) محدودیتهای خارج از دسترس پژوهشگر. 62

پیشنهادات... 62

منابع.. 63

دانلود پایان نامه مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه مقایسه حل تعارض در بین زنان خانه دار و شاغل ,

پایان نامه نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان

پایان نامه نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان

دانلود پایان نامه نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان

پایان نامه نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان
نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان
سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی 
فرزند پروری در هویت یابی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 333 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95

پایان نامه نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان


چکیده

هدف از پژوهش حاضر نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی است جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان اردبیل که در سال تحصیلی 92-93مشغول به تحصیل هستند. نمونه آماری تحقیق به روش تصادفی ساده استفاده شده است . نمونه پژوهش تعداد 30 نفر از دانش آموزان مدارس دولتی و 30 نفر از دانش آموزان مدارس غیر دولتی بودند.روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی می باشد.ابزارگرد آوری اطلاعات مقیاس از خود بیگانگی ، پرسشنامه شیو ه های فرزندپروری و دیاناباوم ریند، پرسشنامه هویت یابی می باشد .نتایج نشان داد سبک فرزند پروری در دانش آموزان مدارس دولتی و غیر انتفاعی  از نظر یکی از متغییر ها تفاوت معناداری وجود دارد. شیوه فرزند پروری سهل گیرانه در دانش آموزان مدارس دولتی و سهل گیرانه در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی بیشتر است. از خود بیگانگی در دانش آموزان مدارس دولتی و غیر انتفاعی  از نظر یکی از متغییر ها تفاوت معناداری وجود دارد مقیاس های هنجاری و ناتوانی و انزوا  در دو گروه دانش آموزان مدارس عادی و غیر انتفاعی متفاوت است و متغیر هنجاری در دانش آموزان مدارس عادی و ناتوانی و انزوا در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی بالاتر است. خرده مقیاس های آشفته،زود شکل گرفته ،پیشرفته  در دو گروه دانش آموزان مدارس عادی و غیر انتفاعی متفاوت است و متغیر آشفته و زود شکل گرفته و تعویق افتاده در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی و متغیر هویت پیشرفته در دانش آموزان مدارس عادی بالا گزارش شده است . بین هویت به تعویق افتاده در دانش آموزان مدارس عادی و غیر انتفاعی تفاوتی مشاهده نشده است.

فهرست مطالب

 

چکیده. د‌

فصل اول : کلیات پژوهش

بیان مسئله. 1

اهمیت وضرورت  پژوهش.... 6

اهداف پژوهش.... 6

فرضیه ها: 7

فرضیه اصلی: 7

تعریف نظری وعملیاتی متغیرها 8

تعریف مفهومی و عملیاتی فرزند پروری.. 8

ادبیات و پیشه پژوهش.... 11

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش

مقدمه. 12

فرزند پروری.. 12

تاریخچه شیوه های فرزند پروری.. 15

نظریه های شیوه های فرزندپروری.. 16

نظریه اریکسون. 16

نظریه آدلر. 18

ابعاد شیوه های فرزندپروری.. 19

بعد گرم بودن والدین.. 19

بعد کنترل. 20

جنبه های منفی والدین.. 20

پیامدهای شیوه های فرزندپروری.. 22

شیوه های فرزند پروری.. 25

روش فرزند پروری استبدادی.. 25

روش فرزند پروری مقتدرانه (دموکرتیک) 26

روش فرزند پروری سهل گیر. 28

روش فرزندپروری بی اعتنا یابی مسئولیت... 29

از خود بیگانگی.. 30

تاریخچه از خود بیگانگی.. 30

تعریف جامع از خود بیگانگی.. 32

قلمرو روان‌شناسی اجتماعی از ازخود بیگانگی.. 34

اشکال پنج گانه سمین از خود بیگانگی عبارتند از. 37

هویت... 41

نظریه های هویت... 42

نظریه اریکسون. 42

نظریه مارسیا 44

دیدگاه کگان. 47

نظریه برزونسکی.. 48

پیشینه پژوهش.... 51

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

روش پژوهش.... 56

جامعه آماری.. 56

حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 56

روش جمع آوری داده ها 58

ابزارگرد آوری اطلاعات... 58

روش تجزیه و تحلیل داده ها 60

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

الف-ویژگی های جمعیت شناختی.. 62

ب- یافته های توصیفی.. 65

ج- یافته های استنباطی.. 66

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری.. 73

محدودیت های پژوهش.... 77

پیشنهادات پژوهشی.. 77

دانلود پایان نامه نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان ,

پایان نامه بررسی نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی در پیش بینی بازده سهام

پایان نامه بررسی نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی در پیش بینی بازده سهام

دانلود پایان نامه بررسی نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی  در پیش بینی بازده سهام

پایان نامه بررسی نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی  در پیش بینی بازده سهام
بررسی نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی  در پیش بینی بازده سهام
عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی  در پیش بینی بازده سهام
فروش و شاخص بحران مالی  در پیش بینی بازده سهام
شاخص بحران مالی  در پیش بینی بازده سهام
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 465 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 131

پایان نامه بررسی نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی  در پیش بینی بازده سهام

چكیده:

مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای رابطه تعادلی بین ریسك و نرخ بازده مورد انتظار اوراق بهادار رابیان می كند . این مدل ادعا می كند كه سرمایه گذاران تنها در قبال پذیرش ریسك سیستماتیك انتظار دریافت پاداش یا صرف را دارند. تحقیقات تجربی اخیر این مدل را با چالش های جدی مواجه ساخته است و به نظر می رسد بتا به عنوان شاخص ریسك سیستماتیك توان تشریح رابطه بین ریسك وبازده را در دوره های بلند مدت از دست داده است. این در حالی است كه متغیرهای دیگری نظیر رشد فروش و شاخص بحران مالی به عنوان جایگزین ریسك مطرح شده اند. شاخص های رشد فروش و شاخص بحران مالی از جمله شاخص هایی هستند كه توانایی ارزیابی قدرت باز پرداخت بدهی ها و قابلیت سود آوری واحد تجاری را دارند. از این رو این تخقیق در نظر دارد تا با مرور ادبیات موجود و با استفاده از رگرسیون خطی ساده وچند متغیره  با نمونه ای شامل107 شركت طی دوره زمانی   1382-1386 تاثیر دو عامل رشد فروش و شاخص بحران مالی رادر پیش بینی بازده سهام شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مورد بررسی قرار دهد. با توجه به آزمون های رگرسیون خطی، نتایج تحقیق حاكی از آن است كه تركیب عوامل رشد فروش وشاخص بحران مالی فاقد قدرت توضیحی لازم درتشریح بازدهی سهام شركتهای مورد مطالعه است.

 

مقدمه:

در ادبیات مالی به معیار ریسک سیستماتیک بتا ( b ) می گویند. به عبارت دیگر بتا معیاری است که حساسیت بازده یک سهم را نسبت به بازده بازار نشان می دهد. مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای یکی از مدلهای پیش بینی بازده سهام است که برای سالهای زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. در این مدل فرض می شود که سرمایه گذاران فقط می توانند بازده اضافی را با تحمل ریسک اضافی کسب کنند. در این مدل اگر هدف سرمایه گذار کسب بازده بیشتر از بازده بازار باشد ریسک بالاتری از ریسک بازار را تحمل می کند. ضریب بتا در این مدل توانایی لازم را پیش بینی بازده سهام دارد و یکی از عوامل مهم برای تصمیم گیری درباره خرید و فروش سهام یک شرکت، پیش بینی بازده سهام

هرست

چكیده: 1

مقدمه: 2

فصل اول: كلیات تحقیق

1-1 مقدمه 4

2-1 تاریخچه مطالعاتی. 5

3-1 بیان مساله 6

4-1 اهمیت موضوع تحقیق. 7

5– 1 فرضیات تحقیق. 8

6–1 اهداف تحقیق. 9

7-1حدود مطالعاتی. 10

8–1 تعریف واژه های کلیدی. 10

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه 13

2– 2  مفاهیم ریسک و بازده 13

1-2-2 بازده 14

2– 2– 2  ریسک... 17

3–2–2 رابطه ریسک و بازده 19

3–2 هدف بازار سرمایه 20

4–2 مفهوم بازار کارآ 20

1– 4– 2 خصوصیات بازار کارآ 22

5– 2  تئوری پرتفلیو. 23

1-5-2 مدل مارکوئیتز. 23

2– 5– 2 مدل تک شاخص ( تک عامل ) 27

6–2 مدل قیمت گذاری داراییهای سرمایه ای CAPM.. 29

1– 6– 2 مفروضات مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای. 30

2– 6– 2 آزمون های CAPM.. 32

3– 6– 2انتقادات به مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای CAPM.. 33

7– 2 انواع مدلهای پیش بینی ورشکستگی. 34

1– 7–2 مدل ویلیام بیور. 34

2– 7– 2مدل آلتمن. 35

3-7-2مدل اسپیرینگیت.. 36

4– 7– 2 مدل اوهلسون. 37

5– 7– 2مدل فولمر. 38

6- 7–2 مدل زمیجوسکی. 38

7– 7–2 مدل سی اسکوار. 39

8–7–2  تحقیقات انجام شده در ارتباط با مدلهای پیش بینی ورشكستگی. 39

8–2 شکل گیری مفهوم استثنائات بازار سهام 42

1- 8-2 نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار. 45

2-8-2 نسبت سود به قیمت.. 46

3-8-2 اندازه شركت.. 47

9 – 2 ورود مفهوم استثنائات بازار در بازارهای سرمایه 48

1- 9– 2 مطالعات فاما و فرنچ. 49

2– 9– 2 تحقیقات ونگ... 49

3– 9–2  استثنائات بازار سهام و بورس اوراق بها دار. 51

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه 55

2- 3 روش تحقیق. 55

3-3مراحل پژوهش علمی در تحقیق. 56

4 – 3جامعه و نمونه آماری. 57

5– 3 مدل تحلیلی تحقیق. 58

6– 3 روش جمع آوری اطلاعات.. 59

7-3متغیرهای تحقیق. 60

8 – 3 نحوه محاسبه متغیرهای تحقیق. 60

1– 8–3  رشد فروش.. 60

2- 8- 3  شاخص بحران مالی. 61

9- 3  روشها وتکنیکهای تجزیه اطلاعات.. 61

1- 9- 3 همبستگی. 61

2- 9- 3  ضریب تعیین. 62

3- 9- 3 رگرسیون. 62

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4 مقدمه‏ 64

2-4 بررسی رابطه بین نرخ رشد فروش و بازده سهام 64

3– 4بررسی رابطه بین شاخص بحران مالی وبازده سهام 66

4 - 4 بررسی رابطه بین شاخص بحران مالی ونرخ رشد فروش با بازده سهام 68

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه 95

2-5 نتایج تحقیق. 96

1– 2– 5 نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول. 96

2– 2– 5 نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم 96

3– 2– 5 نتایج حاصل از آزمون فرضیه سوم 97

3 – 5 نتیجه گیری كلی. 97

4-5 محدودیتهای تحقیق. 98







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالی در پیش بینی بازده سهام ,

پایان نامه بررسی نظریه شبیه سازی تهدید واثر بخشی تحلیل رویا در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و افراد مبتلا افسردگی اساسی

پایان نامه بررسی نظریه شبیه سازی تهدید واثر بخشی تحلیل رویا در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و افراد مبتلا افسردگی اساسی

دانلود پایان نامه بررسی نظریه  شبیه سازی تهدید واثر بخشی تحلیل رویا در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و افراد مبتلا افسردگی اساسی

پایان نامه بررسی نظریه  شبیه سازی تهدید واثر بخشی تحلیل رویا در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و افراد مبتلا افسردگی اساسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 236 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51

پایان نامه بررسی نظریه  شبیه سازی تهدید واثر بخشی تحلیل رویا در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و افراد مبتلا افسردگی اساسی

 

 

فهرست مطالب:

عنوان                                                                                                                         صفحه

 

فصل اول ............................................................................................................................................. 5

مقدمه ................................................................................................................................................................... ...... ...........6

بیان مساله ......................... .................................................................................................................................................... 7

اهداف پژوهش ................... ................................................................................................................................................... 7

اهمیت و ضرورت پژوهش ...................... ............................................................................................................................. 8

تعریف عملیاتی و مفهومی متغییرهای پژوهش ................................................................................................................ 8

فصل دوم ....................................................................................................................................... 10

مقدمه ..................................................................................................................................................................................... 11

تعریف رویا ............................................ ............................................................................................................................... 12

رویا از دیدگاه فروید و مکاتب شرقی  ............................................................................................................................. 15

شکل گیری رویا .............. ................................................................................................................................................... 17

کار با رویا در روان درمانی .............................................. ................................................................................................. 18

استفاده از رویا در روان درمانی ........................................................................................................................................ 19

نظریه شبیه سازی تهدید ................................................................................................................................................. 21

نظریه هاتی روزنتال ....................................................... .................................................................................................. 21

خلاصه و جمع بندی ....................................................................................................................................................... 23

 

فصل پنجم ....................................................................................

خلاصه ......................................................................................................................

نتایج .....................................................................................................................

فصل اول

کلیات تحقیق

مقدمه

رویا  تجربه افکار، تصاویر یا احساساتی است که هنگام خواب (خصوصاً در خواب‌های همراه با حرکات سریع چشم) انجام می‌پذیرد. رویا ممکن است شامل اتفاقات عادی و روزمره و یا عجیب و غریب بشود. انسان‌ها بصورت تاریخی همواره اهمیت زیادی برای رویا قائل بوده به طرق مختلف به آن نگریسته‌اند. خواب شامل غیر حرکات سریع چشم (  (NREMکه مرحله ی یک تا چهاررا شامل می شود وحرکات سریع چشمی (REM)  که فعالیت مغزی و فعالیت فیزیولوژیک در سطح بالایی بوده و بسیار شبیه بیداری است. سنجش های چند نگاری ضمن خواب همراه با حرکات سریع((REM الگو های بی نظمی نشان می دهد گاهی شبیه حالت بیداری است به خاطر همین خصوصیت خواب REMخواب متناقص نیز نامیده میشود. (کاپلان و سادوک  ویراست دهم2007 ) هابسون و مک کارلی (1977) بر اساس پژوهشهای اخیر در خصوص خواب دیدن فرضیه ترکیب فعال سازی خواب را ارائه می کنند،بر اساس فرض آنها خواب دیدن تنها در طی یک حالت فیزیولوژیکی سیستم عصبی مرکزی روی می دهد و با انگیخته شدن فیزیولوژیکی  شناخته شده. علاوه برآن مشخصات ظاهری تحریف ،عدم تطابق و غریب بودن رویا نیز به علت فرآیند فیزیولوژیکی تخلیه تصادفی بخش های عصبی روی می دهد .وگل  (1978) شواهدی تحقیق زیر را بیان می کند که فرضیه ی ترکیب فعال سازی را تاکید نمی کند اول آنکه خواب دیدن محدود به حالت REM نیست  و در غیاب برجستگی های حلقوی نیز روی می دهد، ثانیاً فعالیت مغز قدامی که می تواند ارتباط ذهنی برقرار کند در بر انگیختن و نگهداری اکثر دروه های خواب REM درگیر است که مغایر فرضیه ی ترکیب فعال سازی است.ثالثا‌همبستگی مغایر این ادعا هستند که مشخصات ظاهری رویاها با فعال سازی برجستگی حلقوی رابطه دارند (لی لی وایس، 1943،ترجمه  صاحبی و جوادی ).

فروید به رویاها به عنوان مشاهدات رسیدن به ناخود آگاه می نگریست جایی که تکانه های واپس رانده و پنهان که برای ذهن خود آگاه غیر قابل پذیرش بوده اند مدفون شده اند .روش تعبیر وی برای رسیدن به محتوی پنهان رویا به این ترتیب بود که از بیمار می خواست در برابر هر عنصر رویایی آشکار به تداعی آزاد بپردازد.( پسانت و زادر 2004)

 از دیدگاه یونگ  )1964(رویا کنشی جبرانی دارد که واقعیتی درونی را نشان می دهد . واقعیتی که هنوز هوشیاری آن را نمی شناسد و به اندازه کافی به آن اعتماد ندارد. یونگ کاملاً‌ نظریه فروید را در مورد تغییر شکل رویا رد کرد و به جای آن به محتوای آشکار رویا تإکید نمود تادریابد که رویا چه چیزی را آشکار می کند نه اینکه چه چیزی را پنهان می کند.اظهارات یونگ چنین بود"

دانلود پایان نامه بررسی نظریه  شبیه سازی تهدید واثر بخشی تحلیل رویا در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و افراد مبتلا افسردگی اساسی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی نظریه شبیه سازی تهدید واثر بخشی تحلیل رویا در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و ا,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی بخشش درمانی بر کنترل درونی و بیرونی خشم پسران نوجوان

پایان نامه بررسی بخشش درمانی بر کنترل درونی و بیرونی خشم پسران نوجوان

دانلود پایان نامه بررسی بخشش درمانی بر کنترل درونی و بیرونی خشم  پسران نوجوان

پایان نامه بررسی بخشش درمانی بر کنترل درونی و بیرونی خشم 
پسران نوجوان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 118 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

پایان نامه بررسی بخشش درمانی بر کنترل درونی و بیرونی خشم پسران نوجوان 

 

فصل اول 1

مقدمه     2

بیان مسئله            4

اهمیت و ضرورت تحقیق      8

اهداف تحقیق        11

اهداف کلی           11

اهداف جزئی         11

تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش       12

الف) تعاریف نظری            12

ب) تعاریف عملیاتی            13

فصل دوم 15

مقدمه     16

تعریف بخشش       16

تعریف مک کالا، ورثینگتون و همکاران در مورد بخشش    22

تعریف انرایت و همکارانش در مورد بخشش       22

مدل های ارتقاء بخشش         23

مدل هرمی بخشش ریچ ورثینگتون       23

مدل فرایند بخشش انرایت      25

تفاوت میان بخشش و مفاهیم مرتبط       25

اجزاء بخشش        27

مؤلفه های بخشش   30

گونه شناسی بخشش 32

تفاوت های جنسیتی و بخشش 34

نظریه های ساخت گرا-رشدی درباره استدلال تنگناهای اخلاقی و بخشش         35

بخشش و بهزیستی روان شناختی و جسمی          37

مبانی فلسفی بخشش 41

دیدگاه های مختلف راجع به بخشش      42

دیدگاه مذهبی بخشش            42

بخشش در آیات و احادیث اسلامی        43

دیدگاه روان شناسی بخشش    45

تئوری رفتاری-شناختی بخشش           46

تئوری اجتماعی-شناختی بخشش          47

نوجوانان و رشد اخلاقی        48

مراحل درک اخلاقی کلبرگ   49

سبک های رشدی بخشش      51

دیدگاه شناختی بخشش          54

دیدگاه رشدی نگر بخشش      55

دیدگاه روان پویایی بخشش     57

دیدگاه روان درمانی بخشش    57

چارچوب بخشش در روان درمانی        58

دیدگاه پویایی شناسی بخشش در سیستمها            59

دیدگاه خانواده درمانی در بخشش          61

بخشش در نوجوانان 63

بخشش و خشم       65

خشم و پرخاشگری  66

تعریف پرخاشگری 68

انواع پرخاشگری   72

بزهکاری 73

تعریف بزهکاری   73

تقسیم بندی بزهکاران از نقطه و نظرهای مختلف 75

پیشینه پژوهش       78

مداخلات در زمینه پرخاشگری کودکان و نوجوانان            78

پیشینه تاریخی مطالعات بخشش           80

بخشش به عنوان علم           81

تحقیقات صورت گرفته در زمینه بخشش            82

مداخلات بخشش در زمینه پرخاشگری  84

جمع بندی            88

فهرست منابع        112

فارسی    112

لاتین      116

پیوست    126

پیوست 1:پرسشنامه خشم اسپیلبرگر STAXI-2     126

پیوست 2: پرسشنامه انگیزه های بین فردی مرتبط با آسیب TRIM     130

پیوست 3: تعهد شرکت کنندگان در کلاس آموزشی            131

پیوست 4: برنامه آموزش گروهی بخشش بر اساس مدل فرایندی انرایت           132

 

فصل اول

کلیات پژوهش

 

مقدمه

نوجوانی  حد فاصل سن کودکی و جوانی است. در این دوره به دلیل رخ دادن بلوغ، تغیرات و تحولات جسمی، روانی و اجتماعی پدید می¬آید، به نحوی که در پایان این دوره نوجوان هویت جنسی و اجتماعی خویش را پیدا کرده و برای پذیرش مسئولیت¬های فردی و اجتماعی آماده می شود (احدی و محسنی، 1372). به خاطر تحولات دوران بلوغ  و تغییر در ارزشها و یافتن هویت در این دوران بزهکاری و سایر رفتارهای مخرب افزایش می¬یابد و در واقع بزهکاری نوجوانان نشانه نوعی سازش نایافتگی نوجوان با محیط اطرافش است (منصور، 1368).

 نوجوانان اغلب در تجربیات هیجانی و احساسی خود، به علت بلوغ هورمونی و شناختی و مواجه شدن با شبکه اجتماعی وسیعتر، افزایشی را احساس می¬کنند. یکی از حالات هیجانی شایع در میان نوجوانان خشم  است (بیابانگرد، 1384). خشم نوعی هیجان جالب، فوق العاده ارضا کننده و در عین حال، ناراحت کننده و مخرب است. خشم به طور مشترک در اختلال¬های متعدد شخصیت، بیماری های روان تنی اختلال های سلوک، اسکیزوفرنیا، اختلال¬های دوقطبی خلق، اختلال های شناختی مغزی، بدکارکردهای کنترل تکانه و شرایط مختلف ناشی از ضایعه مشاهده می شود (تایلر و نواکو ، 2005).

پرخاشگری  یا نمود بیرونی خشم از جمله اختلالات و مشکلات رفتاری است که ممکن است در اثر رابطه نامطلوب و ناسالم والدین با فرزندان ایجاد شود. آنچه که باعث توجه پژوهشگران به پرخاشگری شده است، پیامدهای اینگونه رفتارها برای نوجوانان مانند ایجاد تصویر منفی در میان همسالان و آموزگاران، طرد از سوی همسالان، افت تحصیلی، مصرف مواد و بزهکاری می باشد (اچمن و وایلند،2000، به نقل از حسینی، 1385).

در زمینه بررسی علل اینگونه رفتارها عده¬ای به عوامل زیستی تأکید کرده و دارودرمانی را مؤثر می دانند، دسته¬ای دیگر آن را ناشی از بدکارکردی مؤلفه¬های روان¬شناختی می¬دانند و پاره¬ای بر شرایط اثرگذار محیطی تأکید می¬کنند. از دیدگاه رشدی، رشد استدلال اخلاقی جزء عوامل سبب ساز و پیشگیرنده در این زمینه است. ناکامی¬ها، تنبیه¬های دوره¬ی کودکی و سبک فرزندپروری مستبد و طردکننده نیز سبب ساز پرخاشگری آینده کودکان می-گردد. از آنجا که احتمال می¬رود مهمترین عامل مؤثر در بزهکاری روش تربیتی نارسا یا اختلال در شبکه ارتباطی خانواده باشد و عدم مهربانی خانواده و سوءاستفاده¬های فیزیکی یا روانی سبب ساز بزهکاری گردد، برخی علت پرخاشگری این کودکان را به احتمال بیشتری ناشی از این عوامل می¬دانند (اند، 1998، پاپرنی و ریشر، 1989، به نقل از بیابانگرد، 1384). حس انتقام جویی، کینه¬ورزی و خشم سرخورده¬ی این نوجوانان مانند آتش¬فشانی خاموش است که هر از گاهی فوران می¬کند و خود را به صورت پرخاشگری و سایر هیجان¬های منفی نشان می¬دهد.

بخشش درمانی یکی از مؤلفه¬ها و زیرمقوله¬های روانشناسی مثبت نگر است که در سال¬های اخیر در بهبود بهزیستی روانی خصوصاً در مورد کاهش رفتارهای پرخاشگرانه و مدیریت خشم مورد توجه فراوان قرار گرفته است. روانشناسی مثبت نگر، تبلور تغییری در روانشناسی از صرف پرداختن به ترمیم آسیب¬ها به سمت بهینه سازی کیفیت زندگی است. بنابراین، رویکرد مزبور به مطالعه علمی نقاط قوت و کمالات انسانی می¬پردازد و در پی کاوش استعدادهای فردی در مواجهه با چالش¬ها و شناسایی عوامل توانمند کننده فرد در تجارب روزمره و عواملی است که زندگی را برای زیستن ارزشمند می¬سازد (ناطقیان، رحیمی، گودرزی و ملازاده، 1387)

بخشش رویکردی درمانی آموزشی است که از طریق آن زهر و سم هیجان¬های منفی ناشی از رویدادهای نامطلوب گذشته گرفته شده و در نتیجه منبع آزاردهنده¬ی پنهان خشم و پرخاشگری قدرت خود را از دست می¬دهد. بنابراین در پژوهش حاضر محقق به دنبال تعیین میزان تأثیر فرایند آموزش بخشش بر کنترل خشم نوجوانان بزهکار است.

 

دانلود پایان نامه بررسی بخشش درمانی بر کنترل درونی و بیرونی خشم  پسران نوجوان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی بخشش درمانی بر کنترل درونی و بیرونی خشم پسران نوجوان ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد - کارشناسی نرم افزار

پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد کارشناسی نرم افزار

دانلود پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد - کارشناسی نرم افزار

پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد  کارشناسی نرم افزار
تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد  کارشناسی نرم افزار
تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد
پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 572 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد - کارشناسی نرم افزار

چكیده:

در نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد با توجه به مدرک و سابقه افراد حقوق و پایه در نظر گرفته می شود و در ضمن نوع شغل نیز می تواند بر میزان حقوق موثر باشد .

در این نرم افزار ساعت حضور و غیاب از ساعت سیستم خوانده می شود و ساعت مرخصی بر حقوق ماهیانه تاثیر می گذارد میزان تاخیر روزانه نیز بریا هر فرد مشخص می گردد .

میزان اضافه کاری و حقوق با توجه به سقف اضافه کاری 90 ساعت می باشد سیستم محاسبه حقوق و دستمزد دو نوع گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش که برای مسئولین و حسابرسی شرکت استفاده می شود شامل گزارشی از لیست پرداختی های شرکت به کارمندان می باشد در این نرم افزار سعی شده است تمامی مبالغ اعم از بیمه ، مالیات ، حق اولاد ، پایه حقوق ، حق مسکن و ... بر اساس قانون کار محاسبه شده است .


فهرست مطالب

مقدمه.. و

فصل اول : آشنایی با نرم افزارهای استفاده شده در سیستم حقوق و دستمزد

1-1 مطرح شدن بعنوان یك استاندارد صنعتی............................................................................................................. 2

2-1 C#چیست ؟.. 2

1-2-1 كد مدیریت یافته.. 3

2-2-1 روش یادگیری C#... 3

3-2-1 مفاهیم شیء گرایی در C#... 4

3-1 شیء چیست؟.. 4

1-3-1 کلاسه کردن اشیاء مقدمه ای بر ارث بری Inheritance)). 6

2-3-1 سلسله مراتب اشیاء (بررسی ارث بری در محیط شیءگرا). 7

3-3-1 انتزاع (Abstraction).. 8

4-3-1 اشیاء درون اشیاء (مقدمه ای بر کپسوله‌کردن یا Encapsulation). 9

5-3-1 اشیائی با رفتارهایی متفاوت (مقدمه بر چند ریختی یا Polymorphism)............................................. 11

4-1 .NET چیست و چگونه شكل گرفت؟.. 14

1-4-1 یك پلات فرم مناسب برای آینده. 15

2-4-1 ایده های اولیه.. 16

3-4-1 تولد دات نت...... 16

4-4-1 مروری بر Frame work دات نت:. 17

5-1 مفاهیم مبنایی پایگاه داده ها :. 18

1-5-1منظور از کنترل و مدیریت :. 19

2-5-1 مفهوم داده :. 22

3-5-1 مفاهیم ابتدائی.... 24

4-5-1 شكل كلی دستور : 25

5-5-1ذخیره تصاویر در SQL Server.. 25

6-1 آشنایی با نسخه‌های SQL Server 2005.. 27

1-6-1 كدام سیستم عامل؟.. 28

2-6-1 آشنایی با محیط Sqlserver management studio........................................................................ 30

7-1 انتقال اطلاعات با Replication در SQLserver .................................................................................. 34

1-7-1 معرفی Replication ................................................................................................................................ 34

2-7-1 انتقال اطلاعات به روش ادغام (Merge) ............................................................................................. 35

3-7-1 تصویر برداری از اطلاعات (snapshot)................................................................................................ 35

4-7-1 انتقال بر اساس فرآیند (Transactional) ............................................................................................ 36

5-7-1 تعریف ناشر و مشتركین ............................................................................................................................ 36

6-7-1 طرح یك مسئله............................................................................................................................................ 37

7-7-1 مراحل ایجاد ناشر ....................................................................................................................................... 37

8-1 مراحل ایجاد مشتركین ..................................................................................................................................... 38

1-8-1 روش pul (از طریق مشترك)................................................................................................................... 38

2-8-1 روش push (از طریق ناشر) .................................................................................................................... 38

3-8-1 snapshot lsolation level ................................................................................................................. 39

4-8-1 باز هم دات نت ........................................................................................................................................... 38

9-1 ADO.Net وارد می‌شود................................................................................................................................. 40

10-1 تكنولوژی xml............................................................................................................................................... 41

11-1 سرویس اعلان (Notification) ............................................................................................................... 42

12-1 سرویس گزارش گیری ................................................................................................................................. 42

13-1 مدیریت خطا .................................................................................................................................................. 43

فصل دوم : تجزیه و تحلیل سیستم

1-2 نمودارER-MODELING..... 45

2-2 نمودار دیدهای فرمها و کاربران نسبت به هم... 46

3-2 تعاریف...... 47

4-2 کارکرد نرم افزار حقوق و دستمزد : 47

1-4-2 جدول پرسنلی (Personally) : 48

2-4-2 جدول پایانی (Final) : 48

3-4-2 تصویر اضافه کار (Ezkar) : 49

5-2 گزارش ماهانه : 49

1-5-2 فیش حقوقی : 50

2-5-2 فیلدهای جداول جدول ساعت زنی Time : 50

3-5-2 جدول پرسنلی Personally... 50

4-5-2 جدول محاسباتی حقوق.... 51

5-5-2 تصویر اضافه کار (Ezkar). 51

6-5-2 گزارش ماهانه.. 51

فصل سوم : طراحی فرم‌ها و چگونگی كاركرد نرم افزار

1-3 فرم شروع... 53

1-1-3 فرم ساعت زنی.... 54

2-1-3 فرم  ثبت کارمندان... 56

3-1-3 فرم نمایش همه کاربران... 57

4-1-3 محاسبه حقوق.... 58

2-3 فرمول های محاسبات : 59

فصل چهارم ‌: نحوه پیاده سازی سیستم

مقدمه.. 61

1-4 کلاس add... 61

1-1-4 نحوه استفاده از کلاس add در برنامه برای اضافه کردن کارمند جدید به لیست کامندان... 62

2-4 نحوه گزارش گیری با کریستال ریپورت..... 66

فهرست منابع... 68

 


فهرست نمودارها

نمودار1-2 :  ER-MODELING ................................................................................................................................... 45

نمودار 2-2 : دیدهای فرمها و كاربران نسبت به هم .......................................................................................................... 46

 

فهرست جداول

جدول 1-2 اطلاعات ورود و خروج كارمندان .............................................................................................................. 47

جدول 2-2 پرسنلی ........................................................................................................................................................... 48

جدول 3-2 پایانی .............................................................................................................................................................. 49

جدول 4-2 اضافه كار........................................................................................................................................................ 50

 

فهرست اشكال

شكل 1-1 ........................................................................................................................................................................... 29

شكل 2-1............................................................................................................................................................................ 30

شكل 3-1............................................................................................................................................................................ 31

شكل 1-3 فرم شروع ........................................................................................................................................................ 53

شكل 2-3 شكل ساعت زنی ............................................................................................................................................. 54

شكل 3-3 فرم ساعت زنی ................................................................................................................................................ 55

شكل 4-3 فرم ثبت كارمندان ........................................................................................................................................... 56

شكل 5-3 فرم نمایش همه كاربران ................................................................................................................................. 57

شكل 6-3 محاسبه حقوق ................................................................................................................................................. 58

شكل1-4 فرم كریستال ریپورت  ..................................................................................................................................... 67


مقدمه

مایكروسافت در مصاف با جاوا، بدنبال ارائه یك زبان كامل بود كه سایه جاوا را در میادین برنامه نویسی كم رنگ تر نماید. شاید بهمین دلیل باشد كه C#را ایجاد كرد. شباهت های بین دو زبان بسیار چشمگیر است. مایكروسافت در رابطه با میزان استفاده و گسترش زبان فوق بسیار خوشبین بوده و امیدوار است بسرعت زبان فوق گستردگی و مقبولیتی به مراتب بیشتر از جاوا را نزد پیاده كنندگان نرم افزار پیدا كند.

با توجه به نقش محوری این زبان، از آن بعنوان مادر زبانهای برنامه نویسی در دات نت نام برده می شود. مورد فوق به تنهائی، می تواند دلیل قانع كننده ای برای یادگیری این زبان باشد، ولی دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد كه در ادامه به برخی از آنها اشاره می گردد.

دانلود پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد - کارشناسی نرم افزار






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد - کارشناسی نرم افزار ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : pop | بازدید : <-PostHit->
سمینار نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی

سمینار نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی

دانلود سمینار نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی

سمینار نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی
 نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی
تحقیق نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی
پروژه نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی
پایان نامه نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی
دسته بندی سمینار
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5899 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 98

سمینار نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی

فایل بصورت PDF

چکیده:

نانوتکنولوژی عبارتی است که برای مطالعه و بهره برداری از اجسام کوچک که ابعاد آنها فقط در حد چند ملکول و اتم است به کار می رود. دلیل اینکه این موضوع، مهم و جذاب است، آنست که وقتی مواد به سمت اندازه های خیلی کوچک پیش بروند، به طوری که طول آنها در حد چند دهگان یا صدگان از تعداد اتم ها شود، دیگر آن رفتاری که ما برای اجسام بزرگتر انتظار داریم را از خود نشان نمی دهد و آن شروع به نشان دادن خواص جدید و منحصر به فردی از قبیل خواص نوری، مغناطیسی، الکتریکی، شیمیایی، بیوتکنولوژی و… می کند.

در قرن حاضر ما تغییرات عمده ای را در میدان علوم و تکنولوژی داشتیم. از زمانی که ترانزیستورها در نیم قرن پیش اختراع شده اند، الکترونیک به طور گسترده در زندگی ما وارد شده است و اکنون به عنوان یکی از صنایع کلیدی همچنان در حال رشد است. یک تکنولوژی پایا به عنوان یک نیاز عمیق پدیدار گشته است مانند مشاهدات دینامیکی و استاتیکی و دستکاری مواد و تشکیل مواد در سطح ملکولی و یا اتمی، یا بررسی انفرادی اتم ها و ملکول ها. این تکنولوژی رادیکالی ممکن است به صورت تکنولوژی اتمی نامیده شود که در واژگان پذیرفته شده برابر با نانو تکنولوژی می باشد. نه تنها در الکترونیک بلکه همپنین در صنعت شیمیایی و بیوتکنولوژی، با ملاحظه توسعه کاتالیست های جدید، رمزگشایی و دستکاری ژن ها، تکنولوژی دستکاری اتم ها و ملکول ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

مقدمه

نانو تکنولوژی به صورت یک فرض علمی در سال 1959 به وسیله ریچارد فیمن که برنده جایزه نوبل شد مطرح گردید.

نانو، کلمه ای است که ریشه یونانی دارد و برای اجسام بسیار ریز به کار می رود. یک نانومتر یک بیلیونیم از متر می باشد. برای تصور چنین اندازه ای می توان اینطور گفت که اگر ده اتم هیدروژن در یک خط قرار بگیرند حدود یک نانومتر قطر خواهند داشت. و یا به صورت دیگر: اگر جهان را در اندازه توپ تنیس در نظر بگیریم، یک توپ تنیس واقعی در اندازه یک نانومتر است. ولاند پروفسور نانوتکنولوژی در لابراتور علوم نانومقیاسی در دانشگاه کمبرج در مورد نانو تکنولوژی چنین گفت:

نانوتکنولوژی موضوعی است برای فهم اینکه وقتی ذرات در ابعاد نانومتر مورد بررسی قرار می گیرند، چگونه خواص شان به طور شگفت انگیزی تغییر می کند. در واقع نانو تکنولوژی مربوط می شود به هر کاربردی از علم که با عناصری که اندازه شان بین 100 نانومتر و 0/1 نانومتر سروکار دارد که در واقع یک اندازه بحرانی برای اهداف نهایی کاربردی می باشد.

البته تعاریف دیگری را نیز می توان برای آن در نظر گرفت:

– نانو تکنولوژی یک انقلابی است که این توانایی را برای تشخیص، دستکاری و تولید مواد بر مبنای مقیاس نانو ارائه می کند.

– نانو تکنولوژی یک علم تکاملی است که از فرایندهای در حال پیشرفت کوچک سازی پدید شده است.

– هنر دستکاری مواد روی مقیاس های بسیار کوچک برای ساختن کارهای میکروسکوپی.

– کارهای بسیار بزرگ با ابزار خیلی کوچک.

در سال 1981 با اختراع «میکروسکوپی تونل زنی» دانشمندان قادر به دیدن مقیاس های نانو از ذرات بودند ولی از دهه 90 به بعد نانو تکنولوژی به طور گسترده تحت بهره برداری های صنعتی قرار گرفت.

نانو تکنولوژی یکی از علومی است که مرزهای کشف نشده بسیار زیادی دارد. به عنوان یک نتیجه، تعدادی از اصول جدید عملکردهای ذرات نانو، هنوز به طور کامل فهمیده نشده است یا نتوانسته شده که اندازه گیری شوند و یا جانشینی برای آنها پیدا نشده است و قبل از اینکه نانو تکنولوژی بتواند به طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد باید این موانع برطرف شود. به هرحال پیشرفت های سریع خیلی زیادی در مورد این مقوله در دهه اخیر به دست آمده است. اکنون با افزایش اساسی در سرمایه گذاری جهانی روی این موضوع، ما انتظار داریم که این سرعت پیشرفت به شتاب خود ادامه دهد.

پروژه تحت عنوان تکنولوژی اتم بدین طریق در محاسبات سال 1992 برای مشاهده این نیازها و تحت سرپرستی کمیته MITI برنامه R&D ملی برای برنامه 10 ساله با بودجه 250 میلیون دلار در کشور ژاپن سازماندهی شد.

آنچه که امروزه تحت عنوان نانوتکنولوژی مطرح است، آشنا شدن و کنترل کردن بسیاری از پدیده ها در ابعاد اتمی و آنگسترو می باشد که مسیری مشکل با آینده ای روشن و نتایجی بس شگفت انگیز است.

دانلود سمینار نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
سمینار نانوتکنولوژی و کاربرد آن در فرایندهای شیمی و الکتروشیمی ,